Annons:
Etikettspotify
Läst 1294 ggr
Evaline
2011-07-26 22:21

Spotify - borttagen funktion?

Hej! Har haft Spotify så himla länge, och har googlat men inte hittat något svar till mitt problem/fråga:

Någon mer än jag som minns att på huvudsidan så fanns det en funktion där musik baserat på vad man lyssnat på samlades, som en sorts rekommenderad musik, typ? Jag älskade denna funktionen! Hittade massa ny musik :D

Märkte att den försvann när Spotify uppdaterades.. Nu saknar jag den så himla mycket! Har googlat, men minns tyvärr inte vad funktionen hette och verkar inte hittat en endaste människa som saknar den.

Vad säger ni :/?

Annons:
Mandi_
2011-07-28 12:03
#1

prova GrooveShark.com utan reklam och dessutom gratis! Jag skulle tro att de har någon sån funktion ;)

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

Evaline
2011-07-28 19:42
#2

Nej tack. Har redan betalt för Spotify. Gillar inte att du gör reklam för en annan produkt, utan att besvara min fråga som rör SPOTIFY och dessutom ligger i Spotify kategorin!!!

Mandi_
2011-07-28 20:29
#3

ok, förlåt. Vet inte om detta låter som en bortförklaring men.. är ny här. Hade inte riktigt kollat vilken kategori den låg i

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

Golvmopp
2011-08-04 10:35
#4

Den funktionen har jag faktiskt aldrig lagt märke till. :O

Bara Related Artists. Skulle också vara intresserad av att ha en dylik funktion, älskar att hitta ny musik. :D

bea28
2011-08-06 21:08
#5

Det ÄR synd att den funktionen försvunnit, även om jag inte använde mig av den speciellt ofta. Bra ibland om man hade total idétorka till vad man ska lyssna på. Nu använder jag mig bara av related artists, om det finns. Funkar oftast, och jag har hittat gryymt mycket musik genom den :)

Moalinn
2011-08-06 22:36
#6

Kom på vad du menade så tog bort det jag skrev! ;)

Tror inte det finns kvar nej, inte vad jag vet iaf );

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Upp till toppen
Annons: