Annons:
Etikettövrigt
Läst 562 ggr
Cireea
7/21/14, 10:17 AM

Vad har ni gjort?

Nu har vi kommit närmare slutet av juli och jag känner mig nyfiken! 

Vilka festivaler har ni varit på? Artister ni sett? Konserter? Köpt in något nytt instrument? CD's?

Berätta!😍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
KaiPon
7/21/14, 3:27 PM
#1

Enda jag gjoert är typ sett Overworld och Kerbera på StorCon. XD

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Saga85
7/22/14, 11:25 AM
#2

Jag har köpt biljett till Norbergfestivalen och drar dit på torsdag.

Och ska bränna ut en musikvideo jag gjort till en väns 30-årsdag. Vi filmade den för en sisådär 6-7 år sedan, men materialet låg bortglömt på min dator.

Det är väl vad jag gjort i musikväg i sommar.

Moalinn
7/24/14, 8:06 PM
#3

Tomt på konserter nu tycker jag. Var på Memphis May Fire i början på juni bara, annars har det varit helt dött. Blir fullt ös i höst/vinter istället!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Cireea
7/26/14, 10:29 AM
#4

#3 Det kan jag hålla med om, känns som att det händer väldigt lite i konsertväg. 

Vet ni om någon konsert som kommer senare i år?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

leemland
7/26/14, 11:25 AM
#5

Vet inte om de räknas som konserter eller kanske redan har varit. Men där är väl Rix fm Festival snart? Och i augusti är de malmöfestivalen och där är alltid "uppträde" ju :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Moalinn
7/26/14, 11:54 AM
#6

Ja, rxfm festival är ju i augusti. Nu tycker jag inte om någon av artisterna men det är konsert + jag får chans att fotografera. Hm 🤔

Senare i år vet jag Deaf Havana och Asking Alexandria (ska se förbanden) i oktober och The Amity Affliction, Never Die Tour 2014 (Terror, Comeback Kid, Stick To Your Guns, More Than A Thousand m.fl), Rise Against & Pennywise och Parkway Drive i november 😃Lär väl inte kunna se Rise Against just på grund av att det är stockholm, och att åka till stockholm två gånger samma månad är rätt tufft för plånboken.

Vill ni ha reda på konserter så tipsar jag om Gigguide.se.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
KaiPon
7/26/14, 12:29 PM
#7

Seremedy har sin One Night Reunion i september som jag ska gå på. Mer än så blir det nog inte för mig.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Salish
7/29/14, 1:45 PM
#8

Jag har köpt lite nya skivor och ska på en endagsfestival med progressiv rock i slutet på augusti. Inte så mycket mer än så. Eller, lite nya skivor kanske för det är alltid kul att köpa nya skivor.

Saga85
8/4/14, 10:08 PM
#9

Tog en fika på Bengans, och kunde ju inte undvika att fynda skivor. Första gången på flera år som jag köpt skivor i butik, själv nöjde jag mig med Hidden Cameras - Mississauga goddam och Universal Poplab - Seeds. 

Nu i veckan börjar ju dessutom WoW, så det blir väl till att hänga utanför och lyssna lite på band.

Ford -57
8/4/14, 10:15 PM
#10

Köpt en del 45 varvare på loppis👍 Terry Stafford, Johnny & The Hurricanes, Larry Finnegan å lite smått å gött. Gammal å lite repig Vinyl e fiinfiint d, å hör sen youngsters😃

Tessan01
8/6/14, 10:28 AM
#11

Har sett Robin ( Packalen ) i Finland

[Oceansoul]
8/6/14, 1:05 PM
#12

Hade gärna gått på Rockstad Falun men som timanställd har jag inte råd med det :(

Nästa år satsar jag på Wacken i Tyskland (som visserligen är slutsålt) men det lär dyka upp biljetter via Festivalbussen inom snar framtid.

KaiPon
8/23/14, 11:33 AM
#13

Köpte en Alice Nine live dvd för några veckor sedan. Den är sjukt bra. Älskar dom killarna <3

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Annons:
luckiestboy
8/23/14, 8:41 PM
#14

Festat med Lasse Berghagen och Lisa Miskovsky ;)

Hellu

Saga85
8/25/14, 7:08 PM
#15

Jag blev bjuden på en endagsbiljett till wow, och har varit på en ravefest samt en Festival 👍

Saga85
8/25/14, 7:19 PM
#16

Och just det - såg ju både Laleh och cabarén Europa Europa under Kulturkalaset.

Upp till toppen
Annons: