Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?
Musik generellt

Tips på vacker pianomusik

2015-01-15 19:16 #0 av: Flöffo

Behöver tips på vacker pianomusik (kan vara musik från t.ex filmer också, bara det går att spela på piano) som inte är längre än 4 min lång. Någon som har några förslag? :) 

//Flöffo

Anmäl
2015-01-15 19:25 #1 av: GIKmio

Richard Clayderman Ballade pour Adeline

Anmäl
2015-01-15 20:53 #2 av: Cireea

Yurima - River flows in you  Storgråter

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2015-01-16 08:58 #3 av: hannaaeeriksson

Jag själv älskar Chopin och de mesta av hans verk, mycket Fantasie Impropmptu (tror det stavas så)
, och hans nocturne i c#moll .
Sen finns det ju massvis Rachmaninow, Mozart , Litz , osvosv men Chopin är min absoluta favorit kompositör inom pianomusik :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.