Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?
Spotify

2 användare för Spotify Premium

2015-02-16 15:20 #0 av: michellepetersson95

Tjena. Jag orkar inte googla mig fram för och få svar på min fråga, så gör det enklare och ställer den här :D
Kan 2 användare dela premium konto?
Jag och min mamma delar på netflix, och tänkte om det gick på spotify med. Att jag har min spellista,och hon sin. Utan att musiken slutar spela. Är det bara som så att listan måste vara offline synkad för att det ska fungera? :) hade varit en smidig prislösning =)

Anmäl
2015-02-16 15:23 #1 av: Cireea

Jag och min sambo använder samma konto på Spotify. Dock spelar en av oss alltid offline med synkade listor, annars slutar det spela hos den ena. 

Det är den enda lösningen om man vill vara två som spelar samtidigt. Dock brukar vi turas om att vara offline och om en vill lägga till låtar går den andra offline. Man får helt enkelt föra en dialog mellan varandra för att få det att fungera. 

Förut hade vi varsitt konto men det var bara onödigt. Skrattar

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2015-02-16 15:30 #2 av: Rita-S

Spotify har samma grej som netflix numera, man kan betala en extra slant för att få lov att ha mer än en användare :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Anmäl
2015-02-16 15:32 #3 av: Cireea

#2 Det hade jag ingen aning om! 

Dock fungerar en offline och en online lika bra utan att betala extra LiparEn studentversion kan man väl säga Skämtar

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2015-02-16 15:34 #4 av: Rita-S

#3 det gör det, fungerar utmärkt att köra spotify i offline mode :D Jag ramlade över family-premium för spotify, och betalar nu 150 kronor så att två kan lyssna spotify i realtid :) fränt!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Anmäl
2015-02-17 12:10 #5 av: michellepetersson95

Så bra! ^^ min mamma lyssnar inte på musik så ofta, och jag har alltid mina låtar offline :) tack för svaren! :D

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.