Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?
Blandat / Övrigt

kerrang

2015-02-18 11:04 #0 av: ilenna90

vet inte om det här passar in här men känns mer troligt att jag skulle kunna få svar här än i typ rese-forumet ;) 

är det nån som bor i uppsala och vet nånstans där man kan köpa kerrang? har letat tidigare på pressbyråer men inte hittat så tänkte om det kanske finns nått annat ställe? 

Anmäl
2015-02-18 11:08 #1 av: Niklas

Pressbyrån borde ändå ha den:

https://www.pressbyran.se/webbshop/produkt/kerrang/?gclid=Cj0KEQiAjZGnBRCOuJOUo9Xd0sUBEiQAPbicN1AwXRy5fkeMaf0Xm5dqAswuy8mr8QMvmODIjCFTBz4aAhTw8P8HAQ

Vänliga hälsningar, Niklas
» Besök Apple Watch iFokus.

Anmäl
2015-02-18 11:10 #2 av: ilenna90

tack! men konstigt att dom inte säljer den i den fysiska butiken då :o hade väntat mig det då sthlm gör det, och med tanke på hur mycket studenter (och även utländska sådana) det finns i uppsala.

Anmäl
2015-02-18 11:13 #3 av: Niklas

Finns det någon lite större pressbyråkiosk? De kanske har olika stort sortiment.

Vänliga hälsningar, Niklas
» Besök Apple Watch iFokus.

Anmäl
2015-02-18 11:14 #4 av: ilenna90

har kollat i alla jag hittat i stan faktiskt, men får väl göra ett nytt försök i helgen :) 

Anmäl
2015-02-22 12:54 #5 av: Cireea

Hittade du det du sökte? Glad

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2015-02-22 13:18 #6 av: ilenna90

nope fanns fortfarande inga kerrang på pressbyrån :/

Anmäl