Annons:
Etikettnyheter
Läst 858 ggr
Andorr
2015-02-19 23:11

Ny musik. Vart hittar jag det?

Har ni några tips?

😎

Annons:
Jenny
2015-02-19 23:15
#1

Tycker Spotifys radiofunktion är rätt bra!
Man kan söka efter genre, eller låtar som liknar någon annan och så skapas en spellista baserat på det!

// Jenny Blomma
Sajtvärd på Nintendo iFokus

Cireea
2015-02-19 23:30
#2

Jag kör via Browse på Spotify 🙂Sen kör jag lite olika, ibland topplistor och ibland via Genre & Moods 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Lyan
2015-02-20 21:06
#3

Jag hittade ett nytt favoritband genom att sitta och slösurfa på flashback när jag inte kunde sova. Hittade en tråd som hette typ Det sjukaste du sett någon göra på scen och knäpp som man är så kunde jag ju inte låta bli att kolla vad det var för sjuka grejer folk hittade på och nu har jag lyssnat på Dir en grey i flera år :-P Första tanken var, vad fan är detta för idioter, och sedan var jag fast XD

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

Andorr
2015-02-20 21:22
#4

Jag gjorde en #3:a nyligen. 😎

Googlade för att hitta ett visst klipp. Hittade denna 5-poängare när det gäller positiva och rytmiska låtar.

Michael Franti & Spearhead - I'm Alive (Life Soun…: http://youtu.be/Fw0oOjZydZY

Cireea
2015-02-22 12:53
#5

Ofta hittar jag ny musik genom att slöa runt på Youtube också 🙂Då kan man råka trilla in på en låt man aldrig hört och sen via den hittar man ännu fler.. ja, till slut har man fått några riktigt schysta låtar.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Tant Grön
2015-02-22 15:14
#6

Jag har hittat mycket på Last.fm. Last.fm är en gratis musikupptäcktstjänst som ger dig personliga rekommendationer baserat på musiken du lyssnar på. Har hittat musik från världens alla hörn, och upptäckt nya musikstilar.
Man kan också få en del gratis mp3.

Annons:
leemland
2015-02-22 16:18
#7

Jag har tittat lite/fått tips  i Vad lyssnar du på nu?  trådarna här inne 😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: