Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?
Musik: Metal/Rock

Era bästa rocklåtar?

2015-03-03 16:18 #0 av: InkaAthilea

Försöker få ihop en riktigt juste Spellista. Rock/hårdrock. Vilka är era favoriter?

"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"

Anmäl
2015-03-03 16:30 #1 av: Lyan

Dir en grey - Kodou

Dir en grey - Ryoujoku no ame

In this moment - Blood

Som jag kommer på på rak arm

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

Anmäl
2015-03-05 08:39 #2 av: InkaAthilea

Tack! :)

"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"

Anmäl
2015-03-07 00:56 #3 av: felle-j

Vill du ha riktigt bra rock så lyssna på Sator! De har väldigt många bra låtar. 

Då jag mestadels bara lyssnar på rock och hårdrock så har jag väldigt många sådana låtar. Är omöjligt att välja ut några speciella låtar men kan nämna några band. Metallica, Iron Maiden, Avenged Sevenfold och Mustasch. Sen vet jag inte om du vill ha band som är mer som Gojira, Trivium, Raised Fist och sådant?

Felix                                                                                               
Medarbetare på MusikDatorspel och Minecraft.

Anmäl
2015-03-07 08:52 #4 av: Freddy H-K

Modern Rock Top 30 (Freddys Best)

Classic Rock Top 10 (Freddys Best)

Glad

Anmäl
2015-03-22 02:56 #5 av: svenake

Slow down  med Beatles 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.