Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?
Musik: Metal/Rock

Musikhjälp till konfirmation!

2015-03-22 12:57 #0 av: justaskk

hej! jag ska konfimera mig om ett tag och behöver lite hjälp..

Min pappa tycker jag ska sjunga skin- Sixx:A.M. ( tror jag )kolla länken där nere för att komma till låten.

det är ju igenkligen en hårdrockslåt, men tror ni det skulle funka endå? den är ju väldigt lugn och när dom sjunger kill är det ju att " snällheten dödar" så de är ju inget ont i låten? :) 

https://www.youtube.com/watch?v=MYzT36DA0Rk ( låten )

MVH

Anmäl
2015-03-22 22:02 #1 av: felle-j

Det är en väldigt fin låt så kör på den!

Felix                                                                                               
Medarbetare på MusikDatorspel och Minecraft.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.