Annons:
Etikettövrigt
Läst 540 ggr
ilenna90
4/14/15, 4:52 PM

tips på hörlurar? :/

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vet inte om det är rätt forum att skriva i, men det hör ju till musik åtminstone :)

mina hörlurar som varit helt perfekta (från samsung som jag fick med till mp3:n för massvis av år sen) har tyvärr blivit glappa så att det bara kommer ljud ur ena snäckan :( har letat jättemycket efter ett par nya men det verkar vara sjukt svårt att få tag på en sån modell O_o jag vill nämligen inte alls ha sånna där pluppar som man stoppar in i öronen. 
Köpte ett par earbudz på clas ohlson för 49 kr men dom funkar ju tyvärr inte alls :/ får höja jättemycket och även då låter ljudet liksom avlägset. 

Så det jag undrar är om ni vet några typ webshoppar som kan tänkas ha? För på dom fysiska butikerna verkar det ju inte finnas. 
Har kollat kjell&company, clas ohlson, teknikmagasinet, biltema och elgiganten.

Det är den här varianten jag vill ha:

Annons:
[Udoon]
4/14/15, 5:04 PM
#1

Själv använder jag inte in-ear lurar, men Teknikmagasinet vet jag brukar ha några olika varianter från Koss som ska vara helt ok. Såg att du redan kollat där, men på hemsidan så har dom ju hur många lurar som helst🤔

ilenna90
4/14/15, 5:14 PM
#2

jo fast dom har väldigt få av just snäck-modellen :/ om det inte finns några på 200+-prisnivån då, men det har jag inte kollat. 
Och många av deras har sån där headsetkontroll och eftersom jag inte använder det skulle jag bara tycka att det stör och är ivägen. men tack för tipset :)

[Lollo 97]
4/14/15, 5:15 PM
#3

Har ett par hörlurar från sony som är typ som de på bilden. Det är väldigt bra ljud i dom 🙂

ilenna90
4/14/15, 5:28 PM
#4

okej! :) vart köpte du dom? eller det kanske var länge sen?

Upp till toppen
Annons: