Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?
Musik generellt

Ny musik

2015-06-27 23:34 #0 av: Flee

Börjar bli rätt trött på de låtar jag lyssnar på och har svårt att hitta nya (använder EJ spotify, och vill inte göra så länka inte listor dit). Är rätt kräsen och skulle vilja ha lite tipshjälp.  Gillar sådana med en bra melodi, Avskyr skriklåtar och sånt. 

Främst vill jag lyssna på lite låtar som piggar upp (som man kan ha när man tränar/promenerar osv)

Exempel på låtar jag gillar/har gillat är: Bachelor girl - buses and trains, Ellie Goulding - Burn, Lisa Ajax - Unbeliaveble,  Mika - Grace kelly, Nicki Minaj - Automatic, Miley Cyrus - Party in the USA. 

Sedan skulle det vara en bonus med lite feel-good-låtar som är bra när man är ledsen/nere.

Anmäl
2015-06-28 00:24 #1 av: hannaj98

Låtar som jag tycker om  (Mest feel good låtar) är:

Unwritten - Natasha Bedingfield, The sun is rising - Britt Nicole, Still that girl - Britt Nicole, Bright - Echosmith, Fight Song - Rachel Platten , Skyscraper - Demi Lovato, Beautiful Christina Aguilera, Who says - Selena Gomez , Dare you to move - Switchfoot

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.