Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?
Vilken låt är det jag hört?

Vilken låt?

2015-07-13 19:19 #0 av: loolan

Hej!

Jag har haft en låt på huvudet i över en vecka nu som jag kan ungefär början på jag har ingen aning om vem som har skrivit den eller vad den heter... Super irriterande! Men men jag tänkte att någon här kanske känner igen den och kan hjälpa mig? Den börjar ungefär: welcome to your nouns.....there's no going back. Och sesdan är det någonting med: Best behavior. Den går ganska långsamt i början och det är en kvinna med gansk mörk röst som sjunger... Jag vet att det inte är mycket att gå på men någon kanske känner ingen den? :)

Anmäl
2015-07-13 19:44 #1 av: LeJ

Denna?

https://www.youtube.com/watch?v=DaVA6sgOpws

Anmäl
2015-07-13 19:48 #2 av: Mrsarrow

Ja exakt som #1 så säger jag Everybody wants to rule the world, hade sagt tears for fears men eftersom du skrev att en tjej sjunger så menar du covern med lorde :-)

Anmäl
2015-07-13 21:40 #3 av: loolan

Tack för svaren! det var precis den jag menade! :)

Anmäl
2015-07-15 20:24 #4 av: Jonas_89

#3 Det är ju låten på "Assassin´s Creed Unity" trailer ^^

https://www.youtube.com/watch?v=xzCEdSKMkdU

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.