Annons:
Etikettövrigt
Läst 949 ggr
[Blue_Lugia]
2015-07-18 05:09

Vad tror ni?

Om en artist är så pass uppmärksam (vilket jag har svårt att tro) att hen börjar känna igen fans som återkommer på konserter förutsatt att man står långt fram såklart. Tror ni att hen tänker "Vad fanken, ni IGEN?!" Vad gör ni här?! Eller snarare uppskattning eftersom att om vissa fans återkommer borde ju det tyda på att dom gillar det dom ser och hör, eller? Tror dock inte den som sjunger har tid att fokusera på enskilda individer så, men OM så skulle vara fallet, jag spekulerar bara. Hur hade ni reagerat? Anledningen till denna tråd beror på vissa grejer jag fått tillsagda. Jag hade garanterat börjat sätta en lätt "stalker" varning på mig själv, men det beror nog mer på taskig självkänsla än något annat…;)

Annons:
[Blue_Lugia]
2015-07-18 05:10
#1

Förtydligande, hur hade ni reagerat om nu stod på scen skulle det stå.

Tjeja
2015-07-18 05:34
#2

Det hade helt o hållet berott på hur personen i övrigt hade betett sig samt vad jag själv haft i bagaget. Spontant skulle jag först bli glad. En person som kom på alla mina uppträdanden, alltid var trevlig utan att tvinga sig på och som respekterade mitt privatliv skulle jag uppskatta massor! De trogna fansen är ju den bästa supporten man har "där ute"! Om jag redan innan hade haft problem med någon stalker som inte respekterat mitt privatliv och som jag inte visste vem det var skulle jag förstås titta misstänksamt på alla i publiken jag kände igen och undra om det var den personen? Hade jag haft med mig någon negativ erfarenhet i bagaget skulle jag antagligen vara lite mer försiktigt optimistisk däremot. Varit glad över uppskattningen men antagligen även markerat en gräns om personen försökt ta mer kontakt än bara gått på framträdanden och autografskrivningar ( dvs offentliga sammanhang där man är just för att möta fansen o skriva autografer etc).

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

ilenna90
2015-07-18 13:49
#3

jag vet artister/band som känner igen fans som återkommer på deras konserter och dom har bara tyckt det varit jättekul. Klart band/artister gillar hängivna fans! Att gå på sina ´idolers´ konserter ser jag verkligen inte som något stalkerbeteende.

Moalinn
2015-07-18 23:48
#4

Snackade med en sångare i ett band som sa att han ofta får frågan om han känner igen de fans han får kontakt med. En liten del av vår konversation: Han: "I know for a fact that there's nothing better than see the same faces in the crowd, it means that we have true fans and people who support us and our music right next to us and I can't think of a better feeling. Of course I forget people and faces but mostly I do remember and it's amazing. You I will definitely remember next time" Jag: "Am I that ugly??" "No, you're the girl with the bunny phone case!" "Ooooh" Jag är ganska säker på att de känner igen ansikten faktiskt :) och hade det varit jag som stod på scenen hade jag bara blivit glad av att se samma ansikten. Sen finns det fans som uppför sig illa och sånt är aldrig välkommet, då hade jag nog snarare tänkt "åh nej, inte hen" (vilket jag gör även om jag står i publiken haha).

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[Blue_Lugia]
2015-07-19 00:04
#5

#4 Jag åkte på en rejäl smäll av en dam i rullstol sist, för att jag "stod i vägen" . Den personen kommer jag minnas vare sig jag vill eller inte i. ;)

[Blue_Lugia]
2015-07-24 09:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Så jag behöver inte vara orolig att "hen" är irriterad för att jag dykt upp på diverse ställen i sommar då….? :l Någon som ser vad det står….?

Annons:
Upp till toppen
Annons: