Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?
Nyheter

Robert Broberg har gått bort!

2015-07-21 09:38 #0 av: Cireea

Robert Broberg har gått bort, han blev 75 år gammal. Han var bland annat känd för låtarna Upplåsbara Barbara, Det som göms i snö och jag måste hejda mej. Om ni vill får ni gärna dela med er av andra låtminnen. 

Vila i frid Robert Blomma

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2015-07-21 09:39 #1 av: Maria

Ett par av mina favoriter är Båtlåt och Öken.

/Maria

Anmäl
2015-07-23 18:07 #2 av: GIKmio

Han sjöng ju mycket om tjejer Glad 

Ingela:

Ingela lalalalalala, Ingela lalalalalala, Ingela lalalalalala, Ingela lalalalalala

Ingela, vilken pingela lala. Ingenting elala, går upp mot ingelalalalalalalala

Maria-Therese:

Jag plockar upp en röd rod av kärlek till dina röda läppar och om du vill,
ska jag plocka alla rosor här, för att visa att jag har dig kär.
Jag ska plocka alla blommorna som sen ska ges, till den vackraste flickan som på
jord kan ses:
Maria-Therese

Anmäl
2015-07-25 05:22 #3 av: Mysan59

Gråter

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.