Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?
Nyheter

Bobbi Kristina Brown är död!

2015-07-27 12:28 #0 av: Cireea

Whitney Houston och Bobby Browns enda dotter Bobbi Kristina Brown avled igår, söndag, sedan hon legat i koma 7 månader efter att ha hittats medvetslös i sitt badkar. Bobbi blev bara 22 år gammal. 

Bobbi kommer begravas bredvid sin mamma Whitney på Fairview Cemetery i New Jersey efter att en begravningsceremoni hållits i Atlanta i veckan. 

Källa: Artikel på Aftonbladet

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2015-07-27 12:32 #1 av: VildaVittra

Skönt för familjen att nu kunna få gå vidare, det kan inte vara lätt att se den man älskar ligga och tyna bort som ett paket i flera månader. Blomma

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2015-07-27 12:34 #2 av: Spöket

Tragiskt att så mkt skit händer i en familj Ledsen

Anmäl
2015-07-27 12:36 #3 av: Skorpion76

Nu behöer hon inte lida längre! 

Energy Pethead
Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel

Sajtvärd för Nostalgi, Autism, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Anmäl
2015-07-27 16:01 #4 av: Tessan01

Ajdå! Nu slipper hon lida Blomma

Mvh. Teresa 

Medarbetare på Sydkorea iFokusGlad

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.