Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?
Egen inspelad musik

Original låt - Vad tycker ni?

2015-07-28 16:16 #0 av: AmaliaWahl

Hej! 

Skulle betyda mycket om ni kunde kolla in min egna låt och skriva vad ni tyckte om den. Tar gärna emot tips :) 

Här är låten!

https://youtu.be/PDWynMx0mL8 

Anmäl
2015-07-28 19:25 #1 av: Saga85

Det låter bra, men du verkar ha svårt med de djupare tonerna. Skulle kunna fixas antingen med att höja ett tonläge eller ha någon doa. 

En fin låt i alla fall Tummen upp

Anmäl
2015-07-28 19:59 #2 av: Jonas_89

Från en Metal lyssnare som mig \m/ så tyckte jag låten är bra speciellt texten :) Påminner om Adna :P Det kan bara bli bättre härifrån bra jobbat!Tummen upp

Anmäl
2015-07-29 11:27 #3 av: AmaliaWahl

Tack så mycket! 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.