Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?
Vilken låt är det jag hört?

Hjälp mig hitta låten!

2015-08-04 12:44 #0 av: Cireea

Nu måste ni hjälpa mig här inne, vad heter låten?! Jag blir helt knäpp för jag är säker på att jag hört låten förut men kan inte minnas vilken det är. 

Ledtråd: "Barnsligt svår" 

https://app.box.com/s/9sw240z9e5cgcqo1e4saiipa5z4p41z8 

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2015-08-04 15:35 #1 av: strobii

är det något typ av lek alltså? Funderar (eftersom du har med en ledtråd till din egen fråga?)

Anmäl
2015-08-04 15:39 #2 av: Cireea

#1 Nej! Jag är med i en grupp på Facebook där en kille frågade efter hjälp att hitta denna låt. Han hade själv fått ledtråden och delade därför med sig av den i tråden, därav att jag även har ledtråden. 

Jag frågar här för att jag är helt säker på att jag hört låten förut men kan inte komma på var den kommer ifrån ensam. Tydligen ska det vara från en barn/ungdomsfilm eller liknande.. Funderar

Anmäl
2015-08-09 01:40 #3 av: Cireea

Rätt svar har jag lyckats få nu! 

"Once upon a time in africa" från filmen Madagascar escape 2 Africa

Anmäl
2015-08-09 13:03 #4 av: Tessan01

Haha, fick precis reda på det före jag såg din kommentar Skrattar

Mvh. Teresa 

Medarbetare på Sydkorea iFokusGlad

Anmäl
2015-08-09 18:58 #5 av: Cireea

Haha! Skrattar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.