Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?
Vilken låt är det jag hört?

Vilken låt/musik video? :0

2015-08-10 22:23 #0 av: Daehyun_cheesecake

Vet att jag sätt en musik video på youtube, minns inte vad den hette. Men tror den är ganska populär... 

Handlar iaf om väldigt stark kärlek mellan pojk -och flickvän. Men att flickvännen drunknar i en pool, pojkvännen verkar ha svårt att acceptera att hon är död,och tar sen och slänger sig i poolen med för att han inte klarar att leva utan henne. 
Eller nåt liknande Skrattar

Hoppas ni fattar vilken det är jag menar! :)

Anmäl
2015-08-10 22:52 #1 av: Daehyun_cheesecake

Någon som vet? Känner att man blir lite galen här>.<

Anmäl
2015-08-12 20:49 #2 av: leemland

Har tyvärr ingen aning. 

Du kan inte någon del av texten eller något mer av videon? 

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för modellfoto.ifokus.se/ & aupair.ifokus.se/

Anmäl
2015-08-16 11:24 #3 av: Daehyun_cheesecake

#Näe :(

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.