Annons:
Etikettnyheter
Läst 2088 ggr
Cireea
2015-08-25 21:05

One Direction tar en paus..

Läste precis på Aftonbladet att One Direction från och med nästa år kommer ta en paus från varandra och gruppen för att fokusera på soloprojekt. Pausen kommer att vara i minst ett år, men kan såklart bli längre. Medlemmarna ska, enligt en källa, ha tanke på att hitta tillbaka till varandra i framtiden men för stunden så är det här slutet för One Direction. 

_Källa: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article21297967.ab_

Har vi några fans (eller icke fans) här inne som vill dela tankar och åsikter?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Haku
2015-08-25 21:07
#1

Lyssnar inte på dem, så bryr mig inte :P men dem har väl mycket fans?

Nervöst Skall
2015-08-25 21:10
#2

Lyssnar inte heller på dom men hänger man på nätet så är det svårt att inte bli uppdaterad om dom ändå xP

Johanna|Kingpin|Sansa|Knota

Medarbetare på Sällskapshundar

http://jatteochdvarg.blogg.se

leemland
2015-08-25 21:24
#3

Vissa låtar lyssnar jag på 😛 Men jag gråter ju knappast floder över att dom tar en paus 😂 hahaha. Fast hade varit BSB som sa dom skulle splittras så hade det varit en annan historia 😉 haha. Får nog erkänna de fälldes någon tår när man läste om Westlife,🤫

Men säger som #2 svårt att inte bli uppdaterad när det gäller något sånt 😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Tessan01
2015-08-25 21:31
#4

Jag vet folk som kommer vara helt förstörda imorgon, tycker synd om dom faktiskt! :P

Är inte ett fan själv, men en del låtar är helt OK 🙂

Cireea
2015-08-25 22:06
#5

Ärligt talat, jag lyssnar aldrig någonsin på den här gruppen och kommer aldrig göra det heller. Tycker dom inte på något sätt är speciella.. 😂Så för min del spelar det ingen roll om dom är aktiva eller inte.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

leemland
2015-08-26 09:48
#6

#5 Nej dom är inte så speciella , visst är dom inte de. Men ett par låtar av dom är bra tycker jag 😛 En låt som jag verkligen hatade när dom släppte den (om en tid efter de) har nu växt på mig och det är mer en sån "må bra"-låt numera för min del. 

Men finns det verkligen några musiker som är speciella på något sätt egentligen? 😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
Cireea
2015-08-26 11:09
#7

#6 Självklart finns det musiker som kan vara speciella! 😃Men just One Direction är ju en typisk killgrupp med typiska medlemmar. Det finns inget unikt med deras koncept eller låtarna dom framför.  Allt är något som du sett förut, ungefär sådär tusentals gånger förut! 😎


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

leemland
2015-08-26 21:11
#8

#7 Nja jag vet inte 😛 haha . Vad gör en musiker/grupp spec egentligen? (ursäkta att de blir off topic nu🤪) 

Jo visst stämmer de - Men alla pojkgrupper ser väl ganska så identiska ut idag, eller ja de har dom väl alltid gjort 🤪 Personligen så tycker jag inte riktigt där görs någon direkt "ny" musik idag. Allt låter nästan likadant idag, eller som du säger så har man hört det redan.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Cireea
2015-08-26 21:13
#9

#8 Självklart så är det mesta likt idag men vissa grupper står ju ut, det kan vara gruppens koncept, medlemmarna eller musiken i sig. Nu lyssnar jag inte så mycket på Amerikansk musik eller hänger med i "senaste musiken" utan jag är mer för Kpop och annan koreansk musik och där står definitivt vissa grupper ut mer än andra 😉


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

leemland
2015-08-26 21:48
#10

#9 Nog större risk att grupperna står ut mer däröver 😉 Själv lyssnar jag ju i princip bara på engelsk musik(england/usa/etc) med inslag av lite svenska och spanska låtar 🤪 hahah.  Fast jag kommer ihåg att jag gillade en av "dina" Kpop-låtar , men minns inte vilken bara  😂hahah

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Cireea
2015-08-26 21:53
#11

#10 Var det inte B.A.P - Rain Sound? 🤔Eller B.A.P - 1004 (Angel) ..


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

leemland
2015-08-26 22:01
#12

#11 Kan nog ha varit B.A.P-1004 (angel) . Hade för mig de va något med heart men de stämmer nog på den där 😛 Får lyssna imorgon 😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Cireea
2015-08-26 22:17
#13

#12 Det var B.A.P 1004 (Angel) 😉Sökte igenom gamla inlägg och hittade det! Bad dig lyssna på EXO - Thunder också men vet inte om du gjorde det! 😃

Oj nu blev det lite OT här.. hehe! Det händer så lätt med musik.. en sak leder till en annan liksom.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
leemland
2015-08-27 09:55
#14

#13 Tack ! 🙂 Tror inte jag gjorde de, känner inte igen några av videosen (?) när jag söker på den 😛 Men ska nog försöka lyssna på den nu🤪 haha .

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[Blue_Lugia]
2015-08-30 13:30
#15

Elak som jag är så tänkte jag "Gud vad skönt" när jag hörde det. Detta eviga tjat om One Direction alltså….

ilenna90
2015-08-30 17:31
#16

jag tycker mest synd om fansen, kan bara tänka själv hur förkrossad jag skulle bli om mitt favoritband skulle splittras D: 
men det var ganska väntat eftersom zayan(?) först hoppade av och loius ska bli pappa. Lite få medlemmar kvar till ett pojkband liksom.

Tessan01
2015-08-30 17:54
#17

#16 Zayn & Louis 😉 

Visste inte att Louis skall bli pappa 😮

Carrosh
2015-08-30 18:49
#18

Kan ju förstås vara tråkigt för fansen. Alltid lite extra tråkigt när ett band eller en grupp man tycker om upphör att existera, oavsett anledning och oavsett band/grupp. Men så är det, artisterna måste ju få göra det som de vill göra också. Det kan nog bli ganska segt att harva runt med samma sak för jämnan om man enbart gör det för fansens skull. Det gäller ju vilken artist/band/grupp det än gäller.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

leemland
2015-08-30 18:54
#19

#16 Dom ska inte splittras 😉 "Bara" ta en paus ju 😉 haha 

Håller helt med dig #18 . Läste att dom varit igång non-stop sedan dom va med i x-faktor. Även om man älskar det man gör kan det nog bli lite långtråkigt att inte ha någon paus alls.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Carrosh
2015-08-30 19:01
#20

Aha, var det därifrån de blev kända? Inser att jag har ännu sämre koll på populärmusik än vad jag trodde. Har bara sett att det skrivits väldigt mycket om just denna grupp och har förstått så mycket som att de har en stor skara fans bland tonårstjejer?

Men, som sagt, det kan ju bli rätt tråkigt att harva på om man inte riktigt har lusten att göra det heller. Kändislivet är nog inte så himla lätt heller, och jag kan tänka mig att i en sådan grupp är det många olika viljor som ska fram, plus låtskrivare (vet inte om de skriver sitt material själva eller om det är andra som gör?) och alla andra runtomkring som jobbar med dem. Det krävs nog väldigt mycket av alla i en sådan situation.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
Cireea
2015-08-30 19:03
#21

Mycket bra sagt #18 👍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Carrosh
2015-08-30 19:17
#22

#21 Tack! 🙂

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

ilenna90
2015-08-30 22:04
#23

#17 tack haha! vet vilka zayn, louis och harry är men hade uppenbarligen inte koll på stavningen haha. dom gick ut med det för några veckor sen ^^ 

#19 jo fast så är det väl andra band/grupper som sagt så också, att dom tar en paus och planerar att komma tillbaks men så blir det inte så, eftersom en del av medlemmarna fått solokarriärer, andra tappat intresset osv. så jag tror personligen att det är/blir en splittring. men det behöver ju inte vara så såklart! :)

Tessan01
2015-08-30 22:24
#24

#23 Det är typ dom jag kan, hehe. ^^ Just ja, sedan Niall! Sedan har jag glömt den sista, opsis! Ah, får googla :)

leemland
2015-08-30 22:39
#25

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Cireea
2015-08-31 00:19
#26

#25 Vad nu?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

leemland
2015-08-31 18:37
#27

#26 Satt och tänkte på annat och de mitt inlägg hade inget med detta att göra 😂 haha. Det va riktat till något och någon helt annat/annan🤪

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
[Hästhoven]
2015-09-26 00:50
#28

Har någon/vissa låtar som jag tycker är bra som finns med på min spellista på mobilen, men skulle inte säga att jag är något "stort" fan precis, så gråter inte precis floder heller, men finns ju säkerligen massvis med tjejer/killar som kommer gråta väldans mycket. Men tycker ändå att det är bra för killarna att få ta en paus.

lissora
2015-09-30 22:21
#29

Jag grät i 3 dagar. Näe men jag tror ärligt talat att de tar just en 'paus' och inte splittras och det är väl inte mer än rätt när de har turnerat non stop från år 2011 typ. Såg de 2014 och de var inte några glada killar på scenen då, var mycket mycket bättre i somras men då har de ju inte lika fullspäckat schema heller och faktiskt har tid att vila mellan konserterna. Hoppas de tar minst ett år och umgås med familj och vänner och kommer tillbaks sen med ett sjukt bra album.

lissora
2015-09-30 22:23
#30

Sen vad är det med grejen att folk tror att alla One Direction-fans gråter och skriker och är 16 år gamla? Jag är 21 och har sett dom 5 gånger.

ilenna90
2015-09-30 23:01
#31

jag är också över 20 och skulle utan tvekan gråta sönder mig lite grann om mitt favoritband splittrades (eller tog en ´paus´) D: 

men när det kommer till just one direction-fans så är det väl bilden av skrikande 16åringar dom flesta har kanske - just för att dom hörs och syns mest. 
men shiet vad kul att ha sett ett favoritband så många gånger :D

lissora
2015-09-30 23:20
#32

haha ja jag betalade till och med 1600 kr i somras för biljetten för ingen ville gå med mig och jag ville inte köa själv men ändå stå långt fram, så köpte Early Entry. Slutade på rad 2, var det sjukaste jag varit med om 😃 lever på den konserten fortfarande

Cireea
2015-09-30 23:37
#33

#30 Det är nog inte en majoritet som tror att just One Direction fans gråter, skriker och är 16 år gamla! 😃 Det är bara att just den skaran som tycker det skriker högst och då syns dom självklart mer än de som inte bryr sig ett skvatt! 🙂

Sen så är det ofta bara så man säger om fans till typiska killgrupper (eller soloartister) som har många fans som är väldigt unga. Det är en stereotypisk bild bara precis som att "alla svenskar är blonda och blåögda" - inget att lägga energi på egentligen. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: