Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?
Musik: Techno/Dance/Electronica

Chillstep

2015-09-25 19:54 #0 av: [Zachapacka]

Jag gillar att lyssna elektronisk musik typ som melodisk dubstep och progressiv house men nu på senaste tiden tycker jag att tempot har blivit för snabbt i de låtarna jag mest lyssnar på xD. Men chillstep går ju betydligt långsammare och är helt underbart att lyssna på. Men tyvärr har jag inte hittat så många bra låtar så jag undrar om det är någon här som kan tipsa om några bra chillstep (eller liknade) låtar?

Var inte alltför optimistisk, ljuset i tunneln kan vara ett tåg. /Kafka

Anmäl
2015-09-28 15:41 #1 av: Zimplet

Lyssnar inte så mycket på chillstep, men den här videon kanske kan hjälpa dig att hitta något bra Skrattar

=[ Medarbetare: Minecraft, DatorspelSydkorea, Minecraft & Film ]=

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.