Annons:
Etikettrecensioner
Läst 1283 ggr
moa.al
10/11/15, 8:34 PM

ett album per dag i november

Jag har tänkt att börja lyssna på ett album per dag i november, och jag vill helst endast lyssna på olika personers favoritalbum/rekommenderade album. Jag ska försöka att recesserna varje album på en blogg. Tänkte sprida denna idén lite ifall andra ville vara med och försöka lyssna på mängder av musik, eller om ni hade något absolut favoritalbum ni ville tipsa om :)

Annons:
felle-j
10/12/15, 12:02 PM
#1

Vilken typ av musik kan du tänka dig att lyssna på?

Cireea
10/12/15, 2:09 PM
#2

Undrar samma sak som #1 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

moa.al
10/14/15, 10:24 PM
#3

Hade tänkt lite alla möjliga genrar, vill gärna lyssna på lite ny musik då det känns som jag hållit mig till samma sorts musik ganska länge nu (pop/punk-igt) :) Så jag är ganska öppen till alla typer av musik 😃

felle-j
10/14/15, 10:37 PM
#4

Okej, då får du tre album av mig att lyssna på, till att börja med i alla fall. 😉

Kent Norberg - Skyll på mig
Sator - Headquake
Stiko Per Larsson - …har en grej på gång

Cireea
10/14/15, 10:47 PM
#5

Här kommer några album, alla dessa finns på exempelvis Spotify. 😃 Alla är från min favoritgenre Kpop, dock har jag blandat med artister så du får se olika sidor av Kpop

  • EXO - EXODUS

  • BTS - The most beautiful moment in life 

  • BEAST - Ordinary 

  • BEAST - Good Luck 

  • BIGBANG - Alive


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

moa.al
10/15/15, 6:16 PM
#6

Tack så mycket! 
#5 Jag har velat komma in i lite mer Kpop på senaste tiden faktiskt så detta är ju super! :D

Annons:
Cireea
10/15/15, 7:00 PM
#7

#6 Åh perfekt ju! 😃Har såå mycket mer som jag kan dela med mig av men tänkte att du kan ju börja med dom så kan jag alltid rekommendera fler om du vill lyssna på fler album :)


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

moa.al
10/15/15, 8:16 PM
#8

#7 Du får gärna dela med dig av så många album du vill 😛 Hellre för mycket att lyssna på än för lite ^___^

Cireea
3/2/16, 12:38 AM
#9

Hur gick det med detta? 😃
Trodde du skulle uppdatera oss här inne när du gjort inlägg.. 😐Har helt glömt bort tråden. Om du lyssnade på något album som jag tipsade om, kan du länka?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

moa.al
3/2/16, 6:19 PM
#10

#9 Ugh, Då min dator lyckades krascha hade jag inget sätt att kunna skriva inlägg eller kunna synkronisera min mobil .__.  Jag hann aldrig lyssna på någon av albumen du rekommenderade, men jag kommer definitivt göra om detta någon gång och hinna lyssna på någon av dem!

Cireea
3/2/16, 7:32 PM
#11

#10 Åh, okej! 👍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: