Annons:
Etikettkonserter-festivaler
Läst 687 ggr
[Hästhoven]
2015-10-12 17:11

Värt att gå på? Ed sheeran?

Hej! Såg att bion ska hålla någon slags live sändning av en större Konstert av Ed sheeran, är detta någon som är värt att åka & kolla på? 2 1/2 timmes konsert. Är det någon som varit på något liknande?

Annons:
ilenna90
2015-10-12 19:17
#1

har också sett reklam för många sånna där olika konsertfilmer. själv skulle jag ha väldigt svårt att gå på något sånt då jag älskar riktiga konserter och det skulle kännas så fel att sitta och titta på en duk där själva konserten ska visas.. O_o haha. 
men har man inte möjlighet att se artisten live så kanske det kan passa vissa personer! :)

ilenna90
2015-10-12 19:19
#2

jaha! läste lite snabbt. det är alltså en livesändning? då är det ju kanske lite mer känsla ändå! :) men håller fortfarande fast vid att Jag skulle tycka det var svårt att gå på ;)

Cireea
2015-10-12 19:39
#3

Det är ju alltid roligare att gå på själva konserten men om man nu inte har möjlighet att gå på konserten så kan ju en livesändning vara roligt att se på om man nu verkligen gillar artisten. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

AmaliaWahl
2015-10-13 08:32
#4

Jag och min kompis ska gå på det! Först är det livesändning från mattan och premiären som sker i London (tror jag det var) samma dag (22/10) och därefter är konsertfilmen från när han spelade i Wembley tror jag :D Så det är ingen konsert han gör då utan det är premiär för filmen :)

Upp till toppen
Annons: