Annons:
Etikettmelodifestivalen-eurovision
Läst 2445 ggr
Cireea
2015-11-17 13:34

Melodifestivalen 2016

Jag tänkte att vi lika gärna kan slänga upp ett inlägg för Melodifestivalen 2016 redan nu så vi har någonstans att samla alla nyheter.

Jag läste på Aftonbladet idag att Gina Dirawi och William Spetz ska vara programledare  nästa år. Charlotte Perrelli, Petra Mede och Henrik Schyffert ska dessutom få leda varsin delfinal. 

Om ni stöter på några nyheter kring Melodifestivalen, eller bara känner för att diskutera något som rör eventet, skriv i denna tråd. 🙂

Vad tycker ni om valet av programledare?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
felle-j
2015-11-17 14:24
#1

Vad kul att se William Spetz som programledare. Kommer ihåg när jag tittade på hans YouTubevideos för flera år sedan. Var ett tag sedan jag såg honom nu så ska bli kul att se honom igen. Bra val av programledare. 🙂

ilenna90
2015-11-17 14:44
#2

och ola salo och peter jöback leder andra chansen tillsammans med gina :) 
även sarah dawn finer är med på en av deltävlingarna. 

däremot är inte william spetz programledare tillsammans med gina för hela festivalen utan han är precis som dom övriga en sidekick till henne på en utav deltävlingarna - i hans fall finalen i stockholm.

Cireea
2015-11-17 15:36
#3

#2 Ah, då missförstod jag 👍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

felle-j
2015-11-17 17:07
#4

Jaha, så det är Gina som är den ordinarie programledaren och sen är det en till programledare som är ny för varje tävling?

ilenna90
2015-11-17 18:02
#5

#3 lätt hänt 8D 

#4 precis :) förutom andra chansen då det är både ola salo och peter jöback som hjälper henne.

Upp till toppen
Annons: