Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?
Hissa eller dissa

Twenty One Pilots

2015-11-17 22:44 #0 av: sasha_setter

Hej!

Undrar om det är fler som lyssnar på detta fantastiska band? När jag frågar folk vanligen har de ingen aningGapskrattar

Anmäl
2015-11-17 23:01 #1 av: Blueberry95

Jag gör! Började lyssna för några månader sedan bara och fastnade på första låten. Är annars inte så stort fan av liknade musik men älskar deras låtar:) de borde komma till sverige

Anmäl
2015-11-18 12:00 #2 av: Cireea

Hört talas om dom har jag men lyssnar inte på dom. Glad

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.