Annons:
Etikettövrigt
Läst 1175 ggr
Haztparken
2015-12-07 00:23

P!ATD

Någon här som lyssnar på Panic! At The Disco?

Lyssnade mycket på dom för några år sedan men nu har dom kommit ut med lite mer material senaste åren och dom kom ut med en ny singel för en månad sedan (Emperor's New Clothes) och i början av nästa år kommer ett nytt album ut! 🙂

Jag har blivit helt galet kär i deras låt This Is Gospel (Piano Version), tycker den är extremt fin helst när dom lugnat ner den såhär jämfört med orginal versionen och musik videon, ja vad ska man säga? 😎Väldigt Brendon Urie style haha 😃

Annons:
Portie
2015-12-07 00:42
#1

Har börjat lyssna en del på dom nu igen. Lyssnade mycket på dom under tonåren (när I Write Sins Not Tragedies var populär). Tycker deras nya låt är väldigt bra, även This is Gospel gillar jag. Gillar deras låtar eftersom det är som en historia, det gör det intressant.

Haztparken
2015-12-07 01:01
#2

 #1 Håller med dig där med att det är som en historia! :) Många av låtarna följer ju också varandra. Om du t.ex. ser This Is Gospel på youtube och sedan ser Emperor's New Clothes efter så ser du att dom hänger ihop :)

Tycker låtarna är väldigt välgjorda och texterna är speciella om man verkligen lyssnar på dom.

nottheonly
2015-12-08 12:54
#3

Jag lyssnar mycket på FOB och det finns några mashups med dem och P!ATD som jag tycker är riktigt bra. Den här 😍:

Portie
2015-12-08 22:18
#4

#2 Helt klart. Det där med att låtarna hänger ihop är något jag verkligen gillar. Tycker även om Brendons röst, den har utvecklats en del tycker jag. Sen är han ju fin att titta på med och det gör ju absolut inget ;)

Fall Out Boy gillar jag med, dock lyssnar jag mest på deras äldre låtar.

Haztparken
2015-12-08 23:21
#5

#3 Ja FOB är också riktigt grymma! Lyssnar också på dom 🙂 Har aldrig hört mashups med dom två innan tillsammans såhär så det var intressant och riktigt bra! Att jag missat det haha!

#4 Ja jag älskar hans röst, tror det är därför jag gillar hans piano version av This Is Gospel så mycket eftersom man hör hans röst så bra i den utan en massa musik med, man hör varenda ton och klang 😍 Haha håller med, lite ögongodis är han allt och det är aldrig fel ;)

nottheonly
2015-12-09 01:04
#6

#5 Haha det var när jag började med vines som jag hörde den första, de passar bra tillsammans! måste bara posta en till 😍

Annons:
Moalinn
2015-12-10 22:22
#7

Lyssnade på P!ATD när jag var yngre, typ när I write sins var populär. Tappade dock intresset och har inte riktigt hittat tillbaka även om flera av deras nya låtar är riktigt najs, typ This is gospel.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

LittleBigPride
2016-02-13 20:47
#8

Min favvo av P!ATD är house Of Memories! IN LOVE!!

ilenna90
2016-02-13 22:08
#9

jag :D 
har lyssnat på dom i massa år. på nya plattan älskar jag verkligen dont threaten me with a good time 8)

[Nirvana-music]
2016-02-14 21:54
#10

Ja,har  lyssnat på Panic at the disco sen några år tillbaka. 

This is gospel, She had the world, Bittersweet, Northern Downpour är några av mina favoriter :-)

[Outlawly]
2016-02-16 09:18
#11

Och jag har bara lyssnat på I write sins och the only difference between, i flera år nu!
Har inte engagerat mig så mycket till nu när jag såg att de(han) släppt nytt. Så jag har spenderat senaste veckorna att lyssna igenom alla låtarna i stort sätt varje dag. Och hade gärna åkt till Amsterdam eller Antwerpen och sett live men det var ju slutsålt för länge sedan 😭

Jag har blivit kär på nytt❤️

Upp till toppen
Annons: