Annons:
Etikettoff-topic
Läst 4148 ggr
Cireea
12/27/15, 2:08 PM

(OT) Klotterplank #8

Det har blivit dags för ett nytt klotterplank där vi kan prata av oss om allt möjligt. Tänk på att hålla en god ton i tråden! Tummen upp

Hur har er julhelg varit? 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
leemland
12/27/15, 5:41 PM
#1

Har du gjort något med klotterplanket #4 och #6 idag ? 😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Cireea
12/27/15, 6:54 PM
#2

#1 Återpublicerade dom 😃Insåg att dom var raderade istället för bara låsta. 

Hurså? Blev du spammad med PM? 😐


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

leemland
12/27/15, 7:43 PM
#3

#2 Okej 😛
Nej jag fick upp  dom under mina inlägg 🤪 Tyckte de va lite konstigt i.o.m. att de va olika plank och inte i nummerföljd. Trodde nästan de va en bugg 😛haha.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Cireea
12/27/15, 7:44 PM
#4

#3 Åh okej, då förstår jag. Nej det var bara jag som återpublicerade dom och stängde av kommentarerna, vill inte riktigt radera dom då det finns mycket intressant skrivet i dom, haha! 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

leemland
12/27/15, 7:49 PM
#5

#4 Ahaa, okej 😛 Aja men då är de inget att bry sig om då 😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Cireea
12/27/15, 7:56 PM
#6

Nej då, bara att ignorera 😂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
felle-j
12/28/15, 12:41 AM
#7

Jodå, julhelgen har varit mycket bra. God mat i mängder och trevligt sällskap. Synd bara att det viktigaste saknades, snö. 😡

Cireea
12/28/15, 1:55 AM
#8

#7 Samma här.. 😕Och då bor jag i Norrland till och med.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Skorpion76
12/28/15, 11:26 AM
#9

Hej hej!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Moalinn
12/29/15, 2:24 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Jag gick på femipunx festivalen och det var riktigt najs faktiskt. Har inget intresse av banden som spelade egentligen, men det var lite trevligt folk där och jag fick även tillfälle att fotografera litegrann.

Därefter var det julklappar som gällde. Gjorde mycket eget i år. De jag blev mest nöjd med var nog ändå "memories in a jar" (bild) som jag gav till två av mina systrar. Jag trodde att det bara skulle vara något tråkigt bös som de inte skulle känna något speciellt över, då det ändå bara är en burk med några bilder men de blev riktigt glada och sa att de blev helt förälskade i den lilla burken. Så glad att jag lyckades göra något som uppskattades! Även kompisen som fick "open when…"- brev (som förövrigt tog ruskigt lång tid, började redan i juli haha!) blev riktigt glad.

Sen en julhelg som inte varit som den brukar, men helt okej ändå även om jag faktiskt saknade det vi brukar ha. Nackdelen med stor familj, alltid någon eller några som bråkar.

Nu sitter jag mest och bara väntar in det nya året (som dessutom känns väldigt konstigt, att det är ett nytt år om bara två dagar? Var det inte sommar nyss? Hösten har gått så jäkla fort!) och längtar till LU i Helsingborg 5-7 februari och konsert den 19 februari. Kompisen, som förövrigt kom hem från Spanien tidigare än jag trodde, vill gärna på konsert så ska se om jag lyckas hitta något inom en snar framtid, alltid kul att dra på spelningar liksom.

Sådär, det är väl allt som har hänt sen sist. Händelserikt liv. Bra att dela med sig av det till andra också, tydligen haha!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Cireea
12/29/15, 11:48 AM
#11

Väldigt fina burkar måste jag säga! 🙂

Tycker typ hela året gått för fort. Vissa händelser som annars brukar vara så tydliga har plötsligt bara blivit "en i mängden"-minnen från i år. Julen var inte alls lika betydande som andra år, kanske för att det regnade och inte fanns någon snö?

Det här är andra året i hela mitt liv som jag firat jul utan snö (första året var 2013) och det känns otroligt deprimerande att titta ut och se…asfalt. 😕Det kanske är en bagatell för alla dom som inte brukar ha någon snö alls under jul men för mig känns det viktigt. Kommer mina framtida barn aldrig få fira jul med snö? 😐

Äsch, jag vet inte.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Skorpion76
12/29/15, 12:57 PM
#12

Hej hej!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Moalinn
12/31/15, 1:02 AM
#13

Jag tyckte om 2015. Ungefär lika bra som 2014, om inte bättre. 17 konserter, en festival, en resa utomlands, träffat så otroligt många härliga människor och haft riktigt kul. Jag vågar tro att 2016 kommer bli minst lika bra! 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Cireea
12/31/15, 1:05 AM
#14

Det kan bara bli bättre 😊


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Moalinn
1/1/16, 12:59 AM
#15

Nyår är inte roligt längre. Har fått ta hand om 6 vettskrämda kaniner och en katt som hade total panik, visste inte alls var hon skulle ta vägen så hon sprang omkring tills jag fick tag i henne och kunde lugna ner henne. Blir bara så förbannad på grannarna som har noll respekt. Skjut raketer, men inte mitt i ett bostadsområde. 😡

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Cireea
1/1/16, 2:15 AM
#16

Som tur är har jag varken rädda katter eller en rädd hund utan dom är som vanligt, men förstår verkligen frustrationen. 😕


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

leemland
1/2/16, 7:22 PM
#17

Helvetes j#%!)# Spotify 😡😡😡

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Skorpion76
1/2/16, 8:25 PM
#18

Hej på er!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Cireea
1/2/16, 9:09 PM
#19

#17 Vad händer?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

leemland
1/2/16, 10:34 PM
#20

#19 Mina spellistor skapar problem, är inte synkade som dom ska 😐 Fast jag gjort dom tillgängliga offline(har premium) så funkar inte alltid min egna spellista(oftast min egna som krånglar)🤔 Utan den är grå istället för grön som dom ska va😐 Så jag måste ha igång de trådlösa en stund för att den ska bli grön igen 🤔 Jag vet inte vad det är som händer 🤦‍♂️

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
Cireea
1/2/16, 10:38 PM
#21

Vad märkligt 🤔


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

leemland
1/2/16, 10:43 PM
#22

#21 Ja tycker jag också. 🤔 
Får hoppas de är min mobil det är fel på och att den gör så att de blir som de blir. Annars känns de liksom inte så jättelönt att ha premium om det inte funkar liksom🤦‍♂️

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Moalinn
1/5/16, 10:48 PM
#23

Har lämnat in kameran på reparation så nu känner jag mig helt tom och sååå uttråkad. Vet inte hur jag ska kunna leva så här i flera månader, om reparationen kostar mer än vad kameran är värd (de skickar kostnadsförslag innan) kommer jag inte heller genomföra det och kommer då vara helt utan kamera - for god knows how long. im gonna die. 😢

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Skorpion76
1/6/16, 7:31 AM
#24

God morgon på er!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Saga85
1/7/16, 8:54 PM
#25

#23 När jag var utan internet i en vecka och min gitarrsträng gått av gick jag ut och sprang. Kände mig så fånig - hade ju ingenstans jag skulle springa till, så jag sprang hem efter en kvart och käkade glass istället.

#24 God kväll 🙂

Eller kvällen är inte god alls. Känner att jag börjar bli förkyld, tung i huvudet. Var tillbaka i skolbänken efter "långledigt", gick genom slutspurten av denna kurs. Vi har pratat om barns medieanvändning med kik, moviestarplanet, ask.fm, secrets och whisper, kände då hur mycket det finns att utforska då dessa "fenomen"/forum/appar var något helt nytt för mig.

Men inser att när jag är färdigutbildad kommer det antagligen att finnas ännu mer outforskad mediemark som kommer förändras. 👍

Skorpion76
1/8/16, 7:53 AM
#26

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Cireea
1/8/16, 11:53 AM
#27

Jäklar så kallt det är, inte ens hunden vill vara ute 😂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Moalinn
1/8/16, 12:29 PM
#28

#25 Haha! Låter som något jag skulle kunna göra. Vill dock ut och cykla, men vågar inte nu när det är snö :l

#27 Vad har ni för grader där uppe? Vi har haft runt -10-15 ett tag nu (eller rättare sagt, sen förra veckan), nu ligger det dock på runt -3 då det snöar. Katten har totalt vägrat att gå utanför dörren så har fått rota fram kattlåda och köpt kattsand. I protest går hon och lägger sig på det varma badrumsgolvet, haha!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Skorpion76
1/8/16, 1:04 PM
#29

Det snöar för fullt!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Cireea
1/8/16, 1:33 PM
#30

#28 Idag ligger temperaturen på -25  och igår var det ungefär likadant. Vet att vissa haft -35 i inlandet här uppe. Fyfan.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Moalinn
1/9/16, 12:29 AM
#31

2016 börjar bra. Först bråkar kameran och nu macbooken. Oooorkar inteeeee. Sitter nu med en pc. Jag har inte använt pc på över 5 år. Kan ju säga att det går sådär och jag stör mig på väldigt många saker, men jag har saknat delete knappen haha!

Hittade dessutom lite videoklipp från diverse konserter från 2013, bland annat Green Day på Bråvalla Festival vilket var helt magiskt (inte videoklippet, utan själva konserten. Fast videon är väl ett väldigt fint minne) 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Cireea
1/9/16, 12:30 AM
#32

#31 Så jobbigt 😕

Brukar låna min sambos PC ibland, får typ cancer av att använda den efter att ha haft Macbook så länge. 😂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Skorpion76
1/9/16, 7:36 AM
#33

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Moalinn
1/9/16, 1:44 PM
#34

HAHAHA och nu håller skärmen på PCn på att bråka. Jag ger upp. Godnatt, eller något. Nä, jag ska på spelning sen så kan inte sova än även om det är väldigt lockande.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
felle-j
1/10/16, 1:51 AM
#35

#34 Haha det här året började verkligen inte bra för dig på den tekniska fronten. Snacka om otur. 😕

Cireea
1/10/16, 1:57 AM
#36

😴😴


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Skorpion76
1/10/16, 7:37 AM
#37

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Moalinn
1/10/16, 8:46 PM
#38

#35 Precis. Kommer säkert ha all otur som finns med det tekniska det här året, bara för att liksom. 😕

Spelningen igår var ganska trevlig faktiskt. 2016 Första konsert avklarad, ett av banden (som jag vet iallafall) som spelade ska ha någon spelning i februari så blir väl att sticka på det annars är det Stockholm den 19 februari - längtar som tusan. Vill inget annat än stå där, bland allt folk som är där för samma band och bara skrika ut texten. Velat se bandet live så länge nuuuu!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Skorpion76
1/11/16, 4:11 PM
#39

Hej hej!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Cireea
1/15/16, 1:51 AM
#40

Ja..man kanske ska fundera på att sova..😐


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Moalinn
1/15/16, 2:45 AM
#41

Sova är överskattat!

Bandet The Ghost Inside var med om en hemsk bilolycka i november, en olycka som tog livet av båda chaufförerna och lämnade resterande med allvarliga skador. Det har varit väldigt dåligt med uppdateringar om hur det går för dem (vilket är fullt förståeligt!) men nu har vi fått reda på att trummisen har förlorat ena benet. Han skriver själv "i WILL play drums again", så man undrar hur mycket styrka och vilja människorna har. Hoppas iallafall att de alla återhämtar sig och låter musiken komma sist. Som de sa i en låt "Life's swinging hard, but i'm swinging harder"

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Cireea
1/15/16, 10:15 AM
#42

#41 Oj jäklar 😮 Fyfan vad tragiskt alltså..


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Moalinn
1/15/16, 3:57 PM
#43

Rättar till mitt fel i #41, bussolycka var det. Riktigt tragiskt verkligen. Tänker på anhöriga till chaufförerna, barn som blev utan pappa, fru utan man och så vidare. Att resterande klarade sig är ett under.

Det är förresten onödigt kallt ute 🥶

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Cireea
1/15/16, 3:58 PM
#44

#43 Oerhört tragiskt i vilket fall som helst 😕

Här är det bara -8 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Moalinn
1/15/16, 4:05 PM
#45

"Bara". Vi har också -8, men det är sviiinkallt haha! Kanske vi som inte lärt oss att klä oss efter vädret. Är glad om det stannar under -20 iallafall.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Skorpion76
1/15/16, 7:30 PM
#46

Hej allihop!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Cireea
1/15/16, 7:32 PM
#47

#45 haha, tycker det varit väldigt skönt ute. Hellre -8 än -25 som vi hade här för någon vecka sedan! 😂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Moalinn
1/15/16, 9:05 PM
#48

Solen har varit framme, så visst har det varit skönt ;)

Sitter och pillar med en ny logga till festivalen "Femipunx", snacka om frustrerande och kreativiteten sätts verkligen på prov. Har några exempel som jag ska skicka till kompisen så får vi se vad hen säger. :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Skorpion76
1/16/16, 6:30 AM
#49

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Moalinn
1/17/16, 2:03 AM
#50

Dragit på mig en förkylning av någon underlig anledning. Men inte en förkylning jag brukar ha utan jag andas som vanligt (nyser dock olidligt mycket, har fått träningsvärk i magen 😟), har en perfekt fin hals (thank god), min kropp och mitt huvud fungerar bättre än någonsin efter lite ipren. Jag är väldigt tät dock och min röst är på väg bort men jag hoppas att det inte blir värre!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Cireea
1/17/16, 2:04 AM
#51

#50 Krya på dig! 🤗


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Moalinn
1/17/16, 7:20 PM
#52

#51 Tack så mycket!🤗

Köpte boken I wrote this for you av pleasefindthis på google play igår. Svindyr, 44kr. Inte mer än 200 sidor men den boken är den bästa jag någonsin läst. Man behöver inte läsa den i ordning utan man kan bara välja en sida, läsa och antingen le lite eller gråta mycket. Aaah. Så fina ord tillsammans med fantastiska bilder. Det var många tårar som fälldes inatt kan jag säga haha! Vill ha de resterande 2 böckerna, men de vill jag ha i bokform.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

felle-j
1/18/16, 12:06 AM
#53

#52 Berätta mer vad det är för bok. Är det typ uppmuntrande ord av olika slag på varje sida med någon bild?

Moalinn
1/18/16, 12:48 AM
#54

Nä, alltså det är lite blandat. Vackra ord, som har olika betydelse för oss alla. Asså, det är jättesvårt att beskriva den så jag lånar det som står på google play.

"I need you to understand something. I wrote this for you. I wrote this for you and only you. Everyone else who reads it, doesn't get it." "Started 2007, I Wrote This For You is an acclaimed exploration of hauntingly beautiful words, photography and emotion that's unique to each person that reads it. This book gathers together nearly 200 of the most beautiful entries into four distinct chapters; Sun, Moon, Stars, Rain. Together with several new and exclusive entries that don't appear anywhere else, each chapter of I Wrote This For You focuses on a different facet of life, love, loss, beginnings and endings."

Man kan också läsa ett uttrag på google play för att sedan bestämma sig om man vill köpa. Vet inte om den finns på app store eller hur det fungerar där. Men jag rekommenderar den verkligen!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

felle-j
1/18/16, 1:21 AM
#55

Det låter verkligen intressant! Jag har Google Play så jag ska genast kolla in boken. Tack för tipset!

Annons:
Cireea
1/18/16, 1:22 AM
#56

Berätta vad du tycker om den sedan, Felle! 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Skorpion76
1/18/16, 4:31 PM
#57

Hej hej!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Cireea
1/18/16, 5:05 PM
#58

Bokat resa till Finland för att gå på konsert i februari 😍 Blir första riktigt konserten för min del, första gången jag flyger och även min första resa utanför Sverige. 😐


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Skorpion76
1/18/16, 6:01 PM
#59

Hej på er!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

felle-j
1/18/16, 10:32 PM
#60

#58 Vad kul! Vilken konsert? 😃

Cireea
1/18/16, 10:52 PM
#61

#60 Jag ska se Kpop-gruppen HISTORY 😍😍

https://www.youtube.com/watch?v=Sa7QfiKGvfk

https://www.youtube.com/watch?v=ThQdZvxgpkE

Så sjukt taggad! 😍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Moalinn
1/19/16, 11:04 PM
#62

#58 Åh vad kuul! 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Cireea
1/19/16, 11:06 PM
#63

#62 Tack 🤗 Känns helt sjukt, är grymt nervös!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

felle-j
1/20/16, 1:39 AM
#64

#61 Vad kul! Hoppas det blir en riktigt bra resa och upplevelse. Kul att åka till ett annat land på konsert också. Jag tänkte åkta till Helsingfors förra sommaren och se ett band live men hann inte köpa biljett innan bandet meddelade att de skulle spela i Stockholm också så det blev lite närmre än att åka till Helsingfors haha. 😃

Cireea
1/20/16, 12:58 PM
#65

#64 Jag önskar att det var i Stockholm men dom kommer inte hit till Sverige och Helsingfors är det närmsta så det är ju bara att pallra sig dit! 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

thea_thea
1/20/16, 2:59 PM
#66

Haha, dammade av en gammal spellista med massa Kpop för typ fyra låtar sedan. Minnen <3

Cireea
1/20/16, 2:59 PM
#67

#66 Kpop ❤️


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

thea_thea
1/20/16, 3:00 PM
#68

#67 Veeeet <3

Skorpion76
1/20/16, 5:36 PM
#69

Hej på er!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Moalinn
1/20/16, 5:42 PM
#70

👋

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Cireea
1/20/16, 5:45 PM
#71

Annyeong 👋


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

felle-j
1/20/16, 7:03 PM
#72

Tjoflöjt 👋

Saga85
1/20/16, 7:37 PM
#73

Första veckan med vår inriktning nu på lärarprogrammet - MUSIK! Vi fick vår första uppgift idag  - var spela upp valfri låt på ukulele och boomwhackers. Har övat idag ett par timmar, får en timma på oss imorgon också innan vi ska framföra den - blir The Strokes - You only live once

Moalinn
1/20/16, 10:06 PM
#74

Jag vill gå på konsert 😭

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Moalinn
1/21/16, 11:49 PM
#75

Loggan blir inte bra och jag vet inte vad det är som är fel. 😕

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Skorpion76
1/22/16, 6:43 AM
#76

Hello!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Moalinn
1/22/16, 4:59 PM
#77

Basement har släppt sitt nya album och aaaaah vad bra det ääär. Helt perfekt ❤️

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Moalinn
1/28/16, 3:28 PM
#78

Hjälp vad trött jag är 😴

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

felle-j
1/28/16, 4:58 PM
#79

Vaknade ganska nyligen så är också trött. Skulle gärna sova lite till haha. 😃

Cireea
1/28/16, 5:00 PM
#80

EVERYBODY DO THE FLOP! 😎 

Bara jag som sett den..? Okej. *walks away*


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

felle-j
1/28/16, 5:13 PM
#81

#80 Tyvärr, bara du. 😉

Cireea
1/28/16, 5:22 PM
#82

#81 *Shakes head*


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Moalinn
1/30/16, 11:40 PM
#83

Var på spelning igååååååår. Det var en väldigt underlig kväll men hade absolut trevligt haha!

Nu taggar vi för landsutställning i Helsingborg nästa helg. Har en hel del att göra och fixa i veckan så kommer ha fullt upp. Dessutom vill en kompis komma hit och sova över så får försöka trycka in det i schemat också. Stress. Är dessutom väldigt osäker på hur jag ska ta mig hemifrån till fastlandet (ca 1km) på fredag morgon. Ingen är hemma och kan köra mig. Jag har en säckkärra som tar två transportburar, ska ha med mig tre. Dessutom ska jag ha med mig packning då jag ska stanna i Helsingborg hela helgen. Ska bli intressant detta haha!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Moalinn
1/31/16, 7:03 PM
#84

Sitter och räknar timmar tills det är acceptabelt att gå och lägga sig 😴

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Cireea
2/3/16, 2:51 PM
#85

Jag längtar efter Finland.. 😍

Var håller alla hus? Vad gör ni?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Skorpion76
2/4/16, 7:07 AM
#86

Idag ska jag jobba i stallet.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Cireea
2/4/16, 12:32 PM
#87

Idag ska inte göra ett skit


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

felle-j
2/4/16, 6:14 PM
#88

Idag har jag sovit bort hela dagen. Vaknade för en timme sedan. 😃

Moalinn
2/4/16, 6:27 PM
#89

Stress stress stress. Tveksamt om jag kommer få sova inatt.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Cireea
2/4/16, 7:21 PM
#90

#89 Vad stressar du för?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Moalinn
2/4/16, 8:21 PM
#91

#90 Ska på kaninutställning imorgon, åker ner till Helsingborg och ska stanna där till söndag. Har haft en kompis här hemma som inte åkte hem förrän vid 17 så nu springer jag runt och gör ungefär 10 saker samtidigt. Eller ja, just nu käkar jag middag. Har inte hunnit göra något mer än laga mat haha. Ska packa, fixa transportburarna, fixa matlåda så jag slipper käka frukost imorgon, kolla igenom kaninerna en sista gång och sist men inte minst - duscha. 🥵

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Cireea
2/4/16, 10:44 PM
#92

#91 Oj, lät himla mycket 😐

Vi flyttar i slutet av mars så vi har fullt upp med att röja här hemma. Visst det kan ju låta som att man har mycket tid på sig men dagarna rusar iväg när man håller på att röja, packa och kasta saker. 🥵Känner mig helt slut .. så nu blir det sängen!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Skorpion76
2/5/16, 6:52 AM
#93

TGIF!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Kadoor
2/6/16, 2:56 PM
#94

Massa skolarbete att göra och jag kollar iFokus.. Typ standard för mig, hehe.😃

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Cireea
2/6/16, 2:57 PM
#95

#94 Du är inte ensam på den fronten, brukar vara ganska vanligt! 😎


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Kadoor
2/6/16, 2:59 PM
#96

#95 Haha jaaa, det är ju tusen gånger roligare att hänga här än att sitta med matte. 😉

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Cireea
2/6/16, 3:02 PM
#97

#96 Amen! 😎


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Skorpion76
2/7/16, 8:31 AM
#98

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Moalinn
2/7/16, 7:10 PM
#99

Hemmaaaaaa! Riktigt nöjd med helgen måste jag säga. I fredags fick min utställningskanin 95 poäng och blev också bäst i rasen så fick med mig en stoor rosett haha! I lördags vägrade båda hoppkaninerna att hoppa men idag hoppade en av dem iallafall. Aldrig att jag tar med hoppkaninerna på såna här tävlingar igen. Trodde den ena skulle dö av värmeslag och den andra blev så förbaskat hanig att jag kommer få börja om allt arbete igen. :// Men annars är jag riktigt stolt över mina små kaniner 😃😃

Nu är jag trött så lär somna på soffan en stund. 😴

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

thea_thea
2/7/16, 7:12 PM
#100

#99 Jag var på utställning igår 😃 Grattis till vinsten, 95 är jävligt bra!

Moalinn
2/7/16, 7:19 PM
#101

#100 Kaninutställning? Tack så mycket! 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

thea_thea
2/7/16, 7:30 PM
#102

#101 Nej, gerbil och musutställning! 95 är bättre än vad vissa ens kan drömma om😇

Saga85
2/10/16, 10:27 PM
#103

"Skriva skriva skriva" Ska skriva minst två sidor om läroplanen för musik, om förändringar som gjorts och liknande. Idag har jag och en annan suttit och klurat ur en repertoar med diverse slag/rytminstrument till en låt som vi ska lära och låta de övriga i klassen framföra på tisdag.  På fredag ska jag och en annan ha en "musiklyssningslektion".

Jag som äntligen gjort klart det sista som låg efter mig under hela förra terminen. Dags att börja satsa på nuet nu då.

Skorpion76
2/11/16, 2:22 PM
#104

Idag när jag var i stallet skulle de lasta en häst som vägrade gå på transporten. Då om någonsin inser man hur liten man är som människa! Fy Fahrenheit! Jag gick in för att tömma skittunnorna i ridhuset och när jag var klar med det stannade jag kvar och väntade på att de lastade färdigt.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Moalinn
2/14/16, 7:59 PM
#105

#102 Oh se där ja! Ja fast det finns väldigt många fina kaniner nu för tiden. Men 95 är ju bra, får man tre stycken blir kaninen svensk champion 😃

Helt slut. Packade om väskorna i onsdags och drog till Tyskland (via Norge) på torsdagen. Kom hem på fredag natt. Igår var jag så slö att jag inte orkade ta mig ur sängen och idag har jag fått lite mer energi. På fredag drar jag upp till Stockholm på konsert. Taggad till tusen 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Cireea
2/14/16, 8:00 PM
#106

På fredag drar viiiiii! 😍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

felle-j
2/15/16, 12:38 AM
#107

#106 Drar vart? Finland?

Skorpion76
2/15/16, 6:21 AM
#108

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Cireea
2/15/16, 12:29 PM
#109

#107 Finland! 😎 Jag är så nervös över att flyga att jag håller på spy redan nu! 
Och det räcker inte bara med ett flyg utan vi måste mellanlanda i Stockholm för att sedan ta flyget därifrån till Helsingfors! 🤮 Har aldrig flugit förut, kan någon stilla mina nerver?!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

felle-j
2/15/16, 3:20 PM
#110

#109 Åh vad kul! Hoppas ni får det riktigt roligt det. Flygturen kommer vara problemfri, det lovar jag. Flyger ni med SAS så har jag säkert mekat lite med planen så då kan ni vara helt lugna. 😉

Cireea
2/15/16, 3:25 PM
#111

#110 Då kan jag känna mig lugn, vi flyger med SAS 😃 Eller också så har du saboterat just vårt plan! 😮😮


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
felle-j
2/15/16, 10:03 PM
#112

#111 Eeeh, det är nog ingen risk för det hehe. 🤫 😉

Cireea
2/15/16, 10:34 PM
#113

#112 Me no trust you😮


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Cireea
2/21/16, 1:14 PM
#114

Väntar på flyger som går 20:30 från Finland 😃Konserten igår var så jävla grym, känns overkligt att jag sett HISTORY live…😮


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Skorpion76
2/21/16, 3:20 PM
#115

Jag är rejält förkyld, men ny börjar det kännas bättre!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Cireea
2/21/16, 5:23 PM
#116

Det känns som att jag bor på Helsingfors flygplats efter att ha suttit här i snart åtta timmar.. 😂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Moalinn
2/23/16, 12:45 AM
#117

Jag har blivit bättre på mycket när det kommer till det sociala, men när något inte går som jag tänkt blir jag helt stum och går därifrån. Skulle lämna in lite papper till receptionen på ett ställe så de kunde lämna dem till rätt person. Jag säger att jag vill lämna in papper och får då svaret "men nej det kan du inte göra du måste ringa och boka tid". "Aha okej" säger jag och går därifrån. Hade med lätthet kunnat säga att "personen i fråga hade frågat efter papper och jag skulle lämna in dem här". Lite sorgligt att man är så socialt obegåvad haha 😟

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Skorpion76
2/23/16, 12:40 PM
#118

Hej hej!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Moalinn
2/24/16, 10:54 PM
#119

Kameran är tillbaka!!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Cireea
2/24/16, 10:58 PM
#120

#119 Härligt! 👍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Cireea
2/25/16, 5:02 PM
#121

Migrän från helvetet! 😞


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Moalinn
2/25/16, 8:52 PM
#122

Mina förkylningar har varit riktigt konstiga det senaste. I vintras hade jag endast halsont i en vecka typ, i mitten av januari var jag endast tät i näsan och det är likadant nu (+ huvudvärk 24/7). Förstår ingenting.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Moalinn
3/7/16, 1:46 AM
#123

Mailat både skola och arbetsförmedlingen, något jag har dragit mig för i någon månad. Så nu hoppas jag på att vakna till fina nyheter som gör att jag kan börja leva igen.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Skorpion76
3/7/16, 6:33 AM
#124

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Cireea
3/7/16, 10:21 AM
#125

Problem med Miroi igen.. 😕Fick ju lov att göra hemtenta .. skickat in den för tre veckor sedan men inte hört ett knyst från läraren. Varken någon respons på mina mail eller något resultat från hemtentan. 

Vill ju veta vad jag får för slutbetyg 😡


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Moalinn
3/7/16, 5:16 PM
#126

Spotify har lyckats ruskigt bra med veckans tips igen. Många låtar och band jag känner igen men aldrig riktigt lyssnat på eller låtar jag inte lyssnat på på ett tag. Detta är helt fantastiskt

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Moalinn
3/11/16, 12:26 AM
#127

Trött 😴

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Skorpion76
3/11/16, 9:18 AM
#128

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Cireea
3/11/16, 1:54 PM
#129

Mår äntligen lite bättre efter magsjukan .. 😐


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Skorpion76
3/11/16, 2:34 PM
#130

#129 Magsjuka är inget skoj! Jag hoppas att gåvan i din inbox får dig att må lite bättre! Titta i inboxen, så hittar du en överraskning där!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Moalinn
3/12/16, 5:00 AM
#131

Känner mig som en överkörd gås ungefär

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Moalinn
3/17/16, 9:23 PM
#132

Ah jag är så trött men kaninerna kan inte få mat riktigt än. Har dessutom en fullspäckad helg framför mig. Lördag drar jag på spelning och på söndag ska jag tävla kaninhoppning. Hur jag ska klara tävlingen efter att ha sovit max 3 timmar vet jag inte men det löser sig alltid. Gjorde något liknande i somras, sa aldrig att jag gör något sånt igen men here i am. Dum som man är lär man sig inte av sina misstag 😃 Ska bli kul att hitta på något på lördag iallafall och det väger upp det hela extremt mycket!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Skorpion76
3/18/16, 6:31 AM
#133

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Moalinn
3/18/16, 4:44 PM
#134

Idag har vi haft ett helt underbart väder, i solen var det 20 grader (!!) ett tag. Tog mig en tur på hästen förut också. Så himla mysigt och helt fantastiskt! Livsnjutare right here.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Moalinn
3/18/16, 9:39 PM
#135

Jag är pratglad men det är ingen som vill prata med mig 😐 Sova på det kanske ….

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Skorpion76
3/19/16, 6:06 AM
#136

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Saga85
3/23/16, 12:50 AM
#137

Är så stressad. Har varit vaken sedan klockan 7 i måndags morse, sov/vilade dock någon timma på eftermiddagen idag men vill inte sova inatt heller. Känner mig sönderstressad. Varför måste man sova för, tycker inte om det, blir bara massa stressiga mardrömmar. Två redovisningar imorgon, ett vid 8 för att jag missade redovisningen förra veckan och på eftermiddagen ska min grupp framföra tre låtar.

Känner bara för att skriva bajs bajs, allt är bajs på hemtentan (redovisningsmaterialet), undrar om jag kommer bli godkänd då?

Skorpion76
3/23/16, 6:15 AM
#138

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Moalinn
3/23/16, 8:23 PM
#139

Oj vad jag stör mig på Spotify efter att det uppdaterades …… Nu måste man skrolla, skrolla och skrolla lite till för att komma längst ner i spellistan, innan kunde man få upp en sån där "rullist" till höger som man kunde dra ner och för oss som har mer än 10 låtar i spellistan är det extremt jobbigt att behöva skrolla i evigheter för att komma längst ner. Detta var en av sakerna jag inte tyckte om med iPhone, dessutom är ifånen långsammare på att skrolla än vad iallafall min htc är.

Var bara tvungen att klaga lite.

Annars har jag fått grönt ljus från arbetsförmedling och skola så det blir att börja plugga igen. Funderar dock på om det inte är påsklov nästa vecka. Borde nog kolla det!

#135 Ja, godkänt kan du kanske få men vill du ha C eller A måste du skriva lite mer utfört och nyanserat! 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Skorpion76
3/24/16, 6:46 AM
#140

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Moalinn
3/25/16, 9:15 PM
#141

Sitter och försöker få skrivaren och datorn att vilja samarbeta men det går ju sådäääär. Sliter av mig håret snart

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

felle-j
3/25/16, 9:17 PM
#142

#139 Stör mig oerhört mycket på det jag med. Hur dumt som helst att ta bort den funktionen. Nu kommer man ju aldrig lyssna på sina favoritlåtar som ligger i botten av den 1000 låtar stora spellistan för att man inte orkar scrolla i flera minuter. Ibland förstår jag mig inte på hur utvecklare tänker. 🤔

Och japp, det är påsklov nästa vecka men det har du säkert redan tagit reda på. 😃

felle-j
3/25/16, 9:23 PM
#143

Favoritbandet ska i november köra spelningar två dagar i rad och jag vill hemskt gärna gå, men det är i GÖTEBORG!? Jag orkar ju inte ta mig dit men kanske får lov att göra det ändå. Kanske inte båda spelningarna men ena i alla fall. Bandet ska dessutom spela igenom två av sina allra populäraste albums. Ett album ena kvällen och det andra albumet andra kvällen. Det är ju något som jag inte bara får missa egentligen. Får se hur det blir. Kanske lika bra att köpa biljetter och sen sälja dem om jag inte vill eller kan gå. 🤔

Cireea
3/26/16, 12:05 AM
#144

#143 Vilket band? 😊


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Moalinn
3/26/16, 1:23 AM
#145

Att baka mitt i natten var nog det sämsta beslutet någonsin. Stod och kliade mig rätt hårt i huvudet när muffinssmeten blev alldeles för torr, det gick inte ens att vispa för den var så trög. Jaja, tänker jag och börjar tillsätta lite vatten. Blev bättre men inte tillräckligt så jag slängde i ett ägg till (vet inte riktigt hur jag tänkte där). Sen smakade jag på det och det smakade ju riktigt skumt men tänkte att det kanske rättar till sig när de blivit bakade. Går till andra bänken för att hacka choklad. Var står inte på spisen? Jo, en kastrull med smör. Jäkla tur att jag hade stängt av plattan!! Så det blir muffins med vatten och extra ägg, men den smakar bättre nu iallafall.

Dessutom luktar det gudomligt 😍

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Cireea
3/26/16, 10:30 AM
#146

#145 😂😂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Skorpion76
3/26/16, 11:24 AM
#147

Glad påsk!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

felle-j
3/26/16, 11:41 AM
#148

#144 Sator 👍

Cireea
3/30/16, 7:23 PM
#149

#148 Åh kul! 

Det här med att flytta är ..kul, men så jääääkla jobbigt! 😐Jag - som har en höftskada som gör att jag knappt kan leva ett normalt liv i övrigt - tycker sånt här är väldigt jobbigt då det ger mig sådana enorma smärtor.

Just nu känns höften riktigt otrevlig, och det värsta är imorgon. 😭Förhoppningsvis kan alla som är med och hjälper till ha lite överseende med att jag inte kan bära och rusa runt lika mycket som dom…


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Skorpion76
3/31/16, 6:20 AM
#150

God morgon


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Moalinn
3/31/16, 9:03 AM
#151

Ugh. Skulle på möte idag och förrgår skrev en av de som skulle vara med att hon är sjuk och inte kommer men att jag kunde gå på mötet ändå - ville jag inte skulle jag höra av mig. Så svarade inte, dels glömde jag det och dels stod det att jag skulle höra av mig om jag inte kunde komma. Får ett mail nu, när jag sitter på bussen "Har inte hört något från dig så mötet är inställt". Kuuuul ….

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Cireea
4/1/16, 5:27 PM
#152

INTERNEEEEET! 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Moalinn
4/9/16, 12:08 AM
#153

😴

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Cireea
4/9/16, 12:49 AM
#154

😴


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Skorpion76
4/9/16, 6:15 AM
#155

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Moalinn
4/10/16, 4:51 PM
#156

Idag såg jag sälar i det vilda för första gången i mitt 20-åriga liv! 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Cireea
4/10/16, 6:21 PM
#157

#156 Wow! 😮 Var då ?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Moalinn
4/10/16, 9:00 PM
#158

#157 Här hemma, på västkusten, Bohuslän, vid färjeläget (det är berg och klippor precis intill). De var väldigt långt in mot stranden så de hade säkert legat och sovit på klipporna innan det blev trafikerat. Men de simmade fram och tillbaka och höll på en massa, jättesöta. Två stycken var det 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Cireea
4/10/16, 9:02 PM
#159

#158 ååh vad roligt! 😍Vilken upplevelse!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Moalinn
4/10/16, 9:10 PM
#160

#159 Jätteroligt verkligen! Speciellt att det var så nära, stod liksom vid kanten av vägen och kollade rakt ner på dem 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Skorpion76
4/11/16, 3:26 PM
#161

Hej på er!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

leemland
4/13/16, 7:42 PM
#162

Är där något fel på Spotify? 

Har märkt sedan typ förra veckan att ibland så är det precis som om där är "hack" i låtarna. Precis som det hände när man använde CD-skivor och de va en repa eller så på baksidan. Någon annan som märkt detta?

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Cireea
4/13/16, 7:43 PM
#163

#162 Inga problem alls för mig! 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

leemland
4/13/16, 7:44 PM
#164

#163 Okej. Konstigt jue🤔 Bara idag va det på 2 låtar kanske 😐

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Cireea
4/13/16, 7:48 PM
#165

#164 Vad märkligt.. har själv inte upplevt något och då har jag ändå spelat mycket musik på Spotify den senaste tiden. 

Det är inte din dator (eller mobil) i sig som gör att det hackar till? 🤔Typ att du ger många kommandon eller gör mycket annat på dator/mobil och då "fryser" spotify till så det blir hackigt i låten?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Moalinn
4/13/16, 8:56 PM
#166

På senare tid hackar det för mig också, inget jag trott varit på grund av spotify utan för att mobilen håller på med andra saker samtidigt (typ uppdatera appar eller något annat i bakgrunden).

Spotify har iallafall uppdaterats igen och man kan åter igen skrolla ner till slutet av listan med hjälp av listen till höger, har varit ett jäkla skrollande de senaste veckorna!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Skorpion76
4/14/16, 6:41 AM
#167

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
leemland
4/14/16, 8:24 PM
#168

#165 Okej. 
Nej när jag har igång Spotify, på mobilen, så är det endast den som är igång. Till 99% av tiden gör jag inget annat än att lyssnar på Spotify(kan hända att jag skickar sms) 

#166 Okej. Då är det inte bara för migLipar Nej som sagt så gör jag inget på mobilen när jag lyssnar på Spotify.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Skorpion76
4/15/16, 6:15 AM
#169

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Cireea
4/29/16, 6:46 PM
#170

Hej alla! :)


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Skorpion76
4/30/16, 5:55 AM
#171

God morgon till er alla!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Cireea
5/1/16, 12:05 PM
#172

Vad gjorde alla igår? 🙂Något speciellt?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Skorpion76
5/1/16, 7:56 PM
#173

Badade bastu, åt god mat, tog det lugnt.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Moalinn
5/2/16, 12:42 AM
#174

Igår packade jag. Idag har jag fotograferat hela dagen och tog en långtur med hästen på kvällen. Imorgon ska jag fortsätta packa, om jag inte fastnar i soffan - risken är ganska stor faktiskt.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Skorpion76
5/2/16, 7:11 AM
#175

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Cireea
5/2/16, 9:03 AM
#176

#174 Vad packar du för? 😊


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Skorpion76
5/2/16, 2:06 PM
#177

Hej hej!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Moalinn
5/7/16, 11:26 AM
#178

Idag tar man paus i paradiset och sitter ute i stekande sol. Underbart härligt! Flyttar nästa helg :d

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Cireea
5/7/16, 12:10 PM
#179

#178 Hoppas flytten går bra! 🙂 Är det lång flytt?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Moalinn
5/11/16, 11:28 AM
#180

#179 tack! Nä, ska flytta tillbaka till pappa som bor typ 10 min härifrån haha. Hamnar dock i en annan kommun, vilket är väldigt skönt. Ska plugga upp det sista ämnet på komvux i höst och sen är det fritt fram att söka till högskola/universitet. Hoppas på att studera i England, så då blir det en lång flytt :D

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Cireea
5/11/16, 11:31 AM
#181

#180 Okej! Wow, England! 🙂Vad vill du studera där?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Skorpion76
5/11/16, 3:03 PM
#182

Hej på er!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Moalinn
5/11/16, 3:27 PM
#183

#181 Fotografi i sydvästra England (Falmouth, Cornwall) 😃 Eller alternativt hitta någon annan skola lite högre upp i landet, så jag kan gå på konserter också. 😂

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Skorpion76
5/11/16, 3:38 PM
#184

Lycka till!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Cireea
5/11/16, 5:25 PM
#185

#183 Kunde nästan tänka mig att det hade något med foto att göra! 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Moalinn
5/17/16, 9:29 PM
#186

#185 Har varit en dröm länge att studera fotografi på högre nivåer än gymnasium så att inte göra det hade ju bara varit dumt. Undra bara hur många antagningsprov och engelskaprov jag kommer behöva göra innan jag får tillräckligt mycket poäng för att kunna söka. Är raka motsatsen till en plugghäst egentligen. 😃

Har bränt mig rätt rejält i solen idag, men bara på ena sidan av ansiktet. Blåste kallt så inte tänkte väl jag på att jag skulle bränna mig. Nu har folk något att reta mig för iallafall 😂

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Cireea
5/17/16, 11:17 PM
#187

#186 Ja men då förstår jag såklart att du vill följa din dröm! 🙂Jag hoppas verkligen att du kommer kunna söka och blir antagen. 

Haha oj, hur lyckades du bränna dig på enbart ena sidan? 🤔


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Skorpion76
5/18/16, 6:21 AM
#188

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
leemland
5/18/16, 3:29 PM
#189

#186 Du kan/måste göra ett test, som tyvärr kostar en del(enligt min), som visar att du kan engelska. Det är antingen Cambridge engelska eller ett annat som jag inte minns vad det heter. 😛 
Men du vet kanske redan vilka de är? 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Skorpion76
5/18/16, 4:44 PM
#190

Hej hej!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Saga85
5/18/16, 4:54 PM
#191

#188 God eftermiddag 👋

Moalinn lycka till! Det låter ju underbart. Själv hoppas jag på att få jobbet som kriminalvårdare i sommar. Annars får jag väl leva på ogräs och vatten i sommar.

Håller på att drukna här. I måndags lärde jag ut en låt i ensemble (trummor, bas, gitarr, sång och piano), idag skulle jag egentligen ha hållit i en musikundervisning + lämnat in hemtenta i teorin men pga två migränanfall igår mådde jag fortfarande illa  i morse. På fredag är det dags att sjunga och spela gitarr till två låtar + att vi ska framföra en låt i ensamble där vi roterar mellan olika instrument. Till vilken låt för vi först veta på fredag.

Moalinn
5/25/16, 10:22 PM
#192

#187 Jag satt med vänster sida till solen, självklart brände jag mig lite på höger sida också men det var långt ifrån lika mycket. 😂

#189 Ja något engelskaprov måste jag göra för att ens kunna komma in. Har inte kollat så jättenoga då det inte riktigt varit aktuellt men sökte nu och ser att det kostar hela 2150kr att göra ett IELTS-test, vilket är det universitetet vill att man gör.  Satan i hela gatan vad dyrt. Trodde det skulle ligga på kanske 800-1500kr. 😮 Det är då inget test man gör flera gånger haha!! Får börja ta engelska kurser tror jag. Inget fel på min engelska alls egentligen men jag är så dålig på prov att det är skamligt.

#191 Tack så mycket! 

På tal om England. Drar till London på torsdag nästa vecka, taggad till tusen! 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

leemland
5/26/16, 12:02 PM
#193

#192 Ja dom är löjligt dyra egentligen. 😕 Inget man gör bara för att 🤪 haha.  

Vad kul! Själv åker jag till England imorgon 😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Cireea
5/26/16, 1:46 PM
#194

#192 Hahah stackare! 😂 
Jäklar var dyrt med provet, inte lite pengar man lägger. 😐

Ha så kul i London! 

#193 Och ha så kul i England du med! 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

leemland
5/26/16, 3:00 PM
#195

#194 Tack ska du ha! 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
Moalinn
6/3/16, 12:36 AM
#196

#194 tack! Vandrade runt i London i sju timmar, utan att sitta eller så, och ligger nu med stora smärtor i vänster höft och ben. Tror det blir ett besök på vårdcentralen när jag kommer hem igen .. så här kan vi ju inte ha det. Kommer ha träningsvärk och konserten är imorgon haha!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Skorpion76
6/3/16, 6:03 AM
#197

Hej hej!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Moalinn
6/10/16, 11:57 PM
#198

Har vaknat upp efter att ha gått i dvala efter mitt besök i London. När jag kom hem satte jag mig på en stol ute i solen och satt där hela jäkla dagen, bara för att det var så förbannat kallt i London. Det var typ 10 grader när jag kom dit och var inte mer än 14 grader på fredagen. Lite regn hade jag räknat med och solen hade jag absolut inte räknat med, men 10 grader?! Trodde jag skulle frysa sönder. Blåste gjorde det ju också haha! Hade iallafall två väldigt roliga dagar i London och vill tillbaka typ nuuuuu.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Cireea
6/11/16, 1:12 AM
#199

#198 Vad roligt! Inte vädret såklart men själva resan i sig! 🙂
Du får planera in en ny resa! ;)


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Skorpion76
6/11/16, 8:58 AM
#200

Tjena!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Moalinn
6/20/16, 2:42 AM
#201

The Amity Affliction på tisdag!! 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

felle-j
6/27/16, 1:24 AM
#202

På åtta dagar blev det två vänder ner till Göteborg. Först för att se Iron maiden och sen Bruce Springsteen i lördags. Båda konserterna var grymt bra, men Bruce gillade jag lite mer, även om Maiden är favoriten. När Bruce spelade var ljudet bättre, det var första gången jag såg honom live och så höll han igång i  fyra timmar! Alldeles lagom för en konsert med andra ord. 😎

Annons:
Cireea
6/27/16, 1:25 AM
#203

#202 Åh vad roligt! 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Skorpion76
6/28/16, 6:59 AM
#204

Halloj!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

thea_thea
7/9/16, 11:46 AM
#205

Fan. Köpte två pierce the Veil biljetter för en månad sen kanske och för några dagar sen säger Bring Me The Horizon att dom kommer till Danmark också. Samma vecka. Superbra för vi köpte bara till pierce the Veil för att det inte fanns några bättre samtidigt haha Inte någon som är intresserad av två superbra biljetter till ett medelmåttaband? :(

Skorpion76
7/9/16, 3:16 PM
#206

Hej hej!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Moalinn
8/19/16, 12:45 AM
#207

#202 Jättemånga som klagade på ljudet på Iron maiden. Tråkigt att det ska bli så ju!

Måste ringa tandläkaren, något jag verkligen inte vill göra egentligen haha. Men de lagade en tand som gått av och det känns som att lagningen har typ gått sönder eller något. Känns jättekonstigt. 😐 Tur det fortfarande är gratis med tandvård iallafall. Imorgon ska jag på konseeert. Var på konsert i tisdags också och ska på rix fm festival på söndag. Börjar skola och praktik på måndag. Fullt upp!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Moalinn
9/21/16, 10:43 PM
#208

Har prov imorgon men inte pluggat något nämnvärt och är just nu ruskigt trött, somnar vilken sekund som helst så att sätta sig och plugga nu finns inte ens på kartan. Får väl göra mitt bästa och komplettera om några veckor! Jag som har extremt svårt för prov också. Får total blackout när jag ser pappret framför mig, varje gång, oavsett hur mycket jag pluggat. Hade prov i fotografi på gymnasiet, ett ämne jag ändå älskar och har hållit på med i över 10 år. Tror ni jag fick ut något på pappret? Nope. En fråga var "vad är raw?". Ett format jag fotograferat i sen 3 år tillbaka och jag hade väldigt stor kunskap om det men allt jag fick fram var "ett filformat". 😂

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Saga85
9/21/16, 10:55 PM
#209

#202 Jag jobbade på på alla tre Bruce samt Iron maiden (och de två Håkan-konserterna). Det var allt liv i gubben, har inte direkt lyssnat på honom innan men kanske ska börja göra det 🎧Sedan jobbade jag även tre 13-timmarspass på WoW. 

Under min festival/konsertsommar har jag inte kunnat se så mycket m.a.o. Förutom en dag på Stockolm music and arts, underbart väder och sällskap.

I oktober (?)  blir det dock The Cure - fick i födelsdagspresent av min kille 😍

Nu till vardagen - inga pengar på mitt konto, sjukskriven från mina studier och en jävla massa pappersarbete för att få pengar…tur att jag mår bättre än förra gången - man måste ta mig faen vara frisk för att kunna orka vara sjuk.

Annons:
Saga85
9/21/16, 10:58 PM
#210

#208 Det är alltid bättre att göra något än inget alls. Jag har typ fått komplettera 100349 gånger (inte samma uppgift). Vad är det för prov?

Moalinn
9/22/16, 11:08 AM
#211

#210 Kände det också, värt ett försök liksom! Det är naturkunskap och denna gång handlade det om bland annat celler, svampar och atomer. Måste säga att jag är väldigt förvånad över min insats idag. Trodde ju att jag skulle sitta där och bara stirra på pappret men jag svarade faktiskt på de flesta frågor. Sååå stolt 😃 Kommer inte få ett E då jag ändå hoppade över de största frågorna där man kunde plocka en hel del poäng, så kommer få komplettera men är nöjd ändå!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

DogeLove
9/24/16, 1:32 PM
#212

Har castle in the sky i huvudet!😅

leemland
9/25/16, 11:40 AM
#213

Ingen som vill byta med mig och göra min individuella uppgift?? Och provet på fredag?!😕

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Skorpion76
9/27/16, 5:22 PM
#214

Hej hej!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Moalinn
10/28/16, 6:38 PM
#215

Hade ett andra naturkunskap prov idag, denna gång kropp, celler och miljö och arv. Mjaaaha. Det gick väl helt okej. Det bästa var ju dock när jag skulle fylla i namnen på olika organ i kroppen. Tyckte jag såg något som liknade äggstockar, så skriver äggstockar men tyckte det kändes lite skumt med ett "rör" mellan magsäck och äggstockarna så jag suddade ut det precis innan jag lämnade in pappret. Tur var det för när jag var på väg därifrån kom jag på att det var munnen 😂 Snacka om total blackout!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Moalinn
11/11/16, 7:36 AM
#216

Idag ska jag käka på restaurang med kompisen!!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Skorpion76
11/11/16, 2:01 PM
#217

Hej hej!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Saga85
11/18/16, 2:27 PM
#218

Lite vemodigt idag - ska på den sista Saturn (indiepopklubb) idag. Det kommer att börja med middag för stammisar och vänner på klubben (gratis för mig och pojken för att han är nära vän med arrangören).  Har hängt där i perioder i 13 år, en klubb där man fick zooklubbor när man önskade en låt.

This is the last song I will ever sing….

Saga85
11/18/16, 2:29 PM
#219

Lite vemodigt idag - ska på den sista Saturn (indiepopklubb) idag. Det kommer att börja med middag för stammisar och vänner på klubben (gratis för mig och pojken för att han är nära vän med arrangören).  Har hängt där i perioder i 13 år, en klubb där man fick zooklubbor när man önskade en låt.

This is the last song I will ever sing….

Skorpion76
11/18/16, 4:35 PM
#220

Tjenare!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Moalinn
11/18/16, 5:26 PM
#221

#216 eller ja, vi drog till London istället…

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Moalinn
11/27/16, 7:15 PM
#222

Jag fick körkort i torsdags!! Klarade teorin i tisdags med 54 poäng och sen uppkörningen på torsdagen. Så jäkla sköööönt.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

leemland
11/27/16, 9:56 PM
#223

#222 Grattis ! 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
Skorpion76
11/28/16, 7:31 PM
#224

#222 Stort grattis!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Saga85
12/1/16, 5:11 PM
#225

#222 Grattis!

Saga85
12/1/16, 5:21 PM
#226

Man vet att man har likasinnande vänner när man lägger upp ett inlägg på facebook där man skriver att man drömde att man sjöng en låt som gick typ "namma namma namma namma namma namma namma namma" och fem minuter efter får man svaret på vilken låt det är 😉

Lonely Dear - Ignorant boy, beautiful girl

Moalinn
12/28/16, 9:28 PM
#227

#223, 224 & 225
Tack så mycket!

#226 Haha, sånt gillar vi! 😃

Sista dagen på praktiken nästa vecka och jag känner för att baka något gott till personalen men vet inte vad??

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Skorpion76
12/29/16, 8:31 AM
#228

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Saga85
1/26/17, 8:39 PM
#229

Blubb blubb.

Mina dagar bara flyter bort, det känns inte som att jag gör någonting om dagarna. Måste få in lite rutiner annars kommer jag att tyna bort.

Måste skriva så, men gör det inte. Har bara två uppgifter kvar att skriva, och har till nästa termin på mig. Jag vill inte vara sjukskriven, jag vill inte plugga, jag vill inte jobba, jag vill inte slappa. Jag avskyr att vara tvungen att gå till soc varje månad för att tigga pengar. Jag avskyr att jag inte bidrar med något.

Men imorgon är det fredag (som om det spelar någon roll) och då ska jag försöka masa mig iväg till "Frigörande dans". Fick tipset att min nya sjukgymnast och det lät trevligt.

Och på lördag blir det boulle (?) med frugorna + lite vuxensaft.

Hoppas ni får en fin helg.

Saga85
1/27/17, 3:17 PM
#230

Blö, ingen dans idag, och jag kunde inte skriva nya inlägg ned Firefox så blev tvungen att använda mig av Safari istället.

Nä, nu ska jag ta och dansa runt i underkläder i lägenheten.

Annons:
Moalinn
1/29/17, 1:46 AM
#231

#230 Tråkigt med dansen men hoppas du haft en bra helg ändå!

Jag funderar på om det ligger lite självhat bakom ens handlingar? Att gå upp klockan 06:00 (efter sovit max 2 timmar) på en lördag, åka på kick off (snacka massa styrelseskit och käka massa mat 09-16, utmattande), komma hem 17:30, dra på spelning vid 20 och hemma igen nu vid 01. Imorgon (idag) ska jag gå upp 06:00, köra bil i en timme, vara på hopptävling hela dagen, köra bil hem på kvällen, köra ut till systerdottern som fyller år och sen kanske någon gång runt 20:00 landa i sängen igen. Vem kommer ens på en sådan idé som att dra på spelning när man ska upp 06:00 dagen efter? Jag har gjort det förut och jag vet precis hur det kommer sluta. Lär man sig inte av sina misstag? Orkar inte ens. 🤦‍♂️

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Skorpion76
2/5/17, 8:51 AM
#232

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

leemland
2/8/17, 2:10 PM
#233

Någon annan än jag som har problem med att logga in på Pinterest? Kvittar hur jag gör så funkar de inte. Det står att min mejl är UNAUTHORIZED när jag försöker logga in 🤔 Och när jag trycker på Googleknappen står de error 🤦‍♂️ 
Någon som vet? 

Visste inte var jag skulle skriva detta så de fick bli här inne 😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Skorpion76
2/12/17, 10:21 AM
#234

Ha en bra dag!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Moalinn
3/24/17, 4:31 PM
#235

Årets andra större spelning är gjord och säger ärligt att jag hoppas att det inte kommer fler band hit nu i vår så jag kan få sparat lite pengar för en gång skull. Har Coldplay och Bråvalla i juni och har inget större planerat innan det (egentligen två konserter till i juni men det blir lite svårt heh). Får bara hoppas att det förblir så haha.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Skorpion76
3/30/17, 6:22 AM
#236

God morgon, torsdag!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Moalinn
3/31/17, 8:23 PM
#237

Äntligen fredag! 🥳
Vad ska ni hitta på i helgen? 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Skorpion76
4/3/17, 7:08 AM
#238

I helgen har jag tagit det mest lugnt!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[EM L]
4/3/17, 9:41 PM
#239

Så störigt när man inte hittar den rätta telefonen med bra kamera!!!

Vill ju kunna sms, ringa, surfa lite, mms och fota.

Söker även någon sajt som behöver medarbetare😃

[EM L]
4/7/17, 3:19 PM
#240

Kul att vara Medarbetare på den här sajten när man är tretton år och går i sexan.

[EM L]
4/8/17, 9:29 AM
#241

Vad ska ni göra över påsken?

Skorpion76
4/10/17, 8:35 PM
#242

Åka ut till sommarstugan och fira påsken där!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[EM L]
4/11/17, 10:29 PM
#243

Har haft så roligt idag!

[EM L]
4/12/17, 10:56 AM
#244

Tråkigt väder idag…

Annons:
DogeLove
4/19/17, 3:34 PM
#245

Ursh.. Har jätte mycket läxor och förhör i morgon, pluggade i ca 2 timmar igår och kommer få plugga en mer idag! :(

Moalinn
4/19/17, 11:39 PM
#246

Trött och orkeslös. Hoppas på att få mer energi och tid till sajten snart, saknar gemenskapen vi hade och har här inne! 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[EM L]
4/20/17, 10:24 AM
#247

Har inte varit här på ett tag…

Saga85
4/22/17, 11:26 AM
#248

Det var meningen att jag skulle bli faster igen. En liten ny kille till släkten var beräknad i dagarna. Men i torsdag fick jag ett meddelande från min bror. Bebisens hjärta hade slutat slå. Min bror och hans fru åkte in igår för att sätta igång förlossning och han kom till världen innan han hann ta sitt första andetag. Jag kan inte sluta gråta, det lilla änglabarnet har två äldre bröder som aldrig kommer att få träffa sin lillebror, har en massa kusiner, mostrar; fastrar, morbröder och farbröder som aldrig kommer att få möjligheten att höra det första skrattet eller gråten. Vet inte om jag klarar av att besöka han på sjukhuset. Det kommer att vara den enda möjligheten som finns att träffa honom men jag är inte stark nog. Vila i frid lilla bebis. Ditt lilla hjärta var för stort för denna värld 😢

Moalinn
4/24/17, 8:44 PM
#249

#248 Åh vad tråkigt, beklagar 😕❤️

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Moalinn
4/24/17, 8:52 PM
#250

Ska på studiebesök i en fotoaffär på torsdag för eventuell praktik. Hoppas att det är något som kan passa mig!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[EM L]
4/24/17, 10:23 PM
#251

Tar och lyssnar på musik nu.

Behöver det och titta på youtube.

Annons:
Skorpion76
5/1/17, 8:35 AM
#252

Glad 1 maj!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Upp till toppen
Annons: