Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?
Blandat / Övrigt

Lära känna nytt folk C: !

2016-01-04 23:04 #0 av: [Jbq]

Bara att skriva något, antingen i tråden eller i PM c: 

Anmäl
2016-01-05 15:38 #1 av: Cireea

Skulle du inte kunna ge en presentation av dig själv här i tråden? Glad 

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2016-01-05 16:52 #2 av: [Jbq]

#1 Kan försöka c: 

Jag är en spel galen och pratglad kille på 20 år, är en riktigt djur älskare. Min humor är lite över det normala, kan skämta och skratta åt det mesta.  Skulle själv säga att jag är en riktigt trevlig person men kan vara lite blyg ibland XD. 

Anmäl
2016-01-17 03:05 #3 av: JenniferFahlander

#2 låter som du beskriver mig :D Ja älskar djur speciellt hundar, o ja har världens sämsta humor xD Ja skrattar åt mina egna skämt medans alla andra stirrar på mig som om ja vore dum i huvudet xD 

Anmäl
2016-01-19 18:45 #4 av: [Jbq]

#3 haha, jaså? XD

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.