Annons:
Etikettkonserter-festivaler
Läst 4775 ggr
Moalinn
2016-03-03 22:02

Konserter 2016

Jag tror vi har missat att lägga upp en ny tråd vilket är helt förfärligt! Här är den iallafall. Kopierar texten från trådarna konserter 2014 och konserter 2015.

Ska du på någon konsert i år,i så fall; vem/vilka är det du ska se på?
Om du INTE ska på någon konsert i år; Vem/vilka hade du velat se?

Är det någon av er som ska åka utomlands för att se er artist? Vart ska du i så fall och vem/vilka är det du ska se?

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Cireea
2016-03-03 22:08
#1

Jag har redan varit på en konsert i år! Jag var l i Finland tillsammans med min syster och en vän där vi såg Kpopgruppen HISTORY! 👍

Fick veta att även gruppen B.A.P ska till Finland men jag tror tyvärr inte att jag kommer ha råd tills dess, det är nu under våren. Får hoppas att dom kommer till Sverige också, dom håller fortfarande på att lägga till länder och städer till sin turné så än finns det hopp.🙂B.A.P är i alla fall en grupp jag hemskt gärna vill se!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Moalinn
2016-03-03 22:13
#2

#1 Jättekul juu! Så himla glad för din skull. Är det så att Kpop är större i Finland än i Sverige, eller varför var de just i Finland?

Jag har inga planerade faktiskt. Ja, ni läste rätt. Jag har inga konserter planerade alls! Vill åka till London och se Hands Like Houses och I The Mighty men jag vettetusan. Boende i London är så fruktansvärt dyrt och jag vill helst vara där en dag innan, och åka hem dagen efter konserten, och då blir det bara ännu dyrare. Lättast hade varit om man åkt 2 eller fler och delat på kostnaden men det var ju det där med vänner som lyssnar på den här musiken.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

ilenna90
2016-03-03 22:35
#3

har tyvärr inga planerade för i år än så länge :( verkar inte som att något av ´mina´ band tänker komma hit haha. är ju så himla roligt annars att kunna köpa sin biljett flera månader före och få gå och vänta och längta <3 
men jag hade väldigt gärna velat sett simple plan (dom spelar väl också i london -.-) eller get scared annars.

Cireea
2016-03-03 22:47
#4

#2 Tack Moalinn! Det kändes helt overkligt att äntligen få se min allra första Kpopgrupp live, och att det var min favoritgrupp gjorde inte saken sämre! 😍

Det handlar väl mest om att Finska Kpop-fans är mer ihärdiga! 🙂
Konserterna brukar oftast ordnas genom en sida som heter "My Music Taste" - det går helt enkelt ut på att fansen själva jobbar för att få en artist eller grupp att komma till just sitt land. Fansen letar själv efter någon som arrangera konserten och det finns tre olika steg innan konserten kan bli av.  Oftast väntar man med att skicka en Kpopgrupp hit tills dess att ett par länder visat stort intresse för att se just den gruppen, då gör dom en turné av det hela!😃

Sveriges fans är helt enkelt inte alls lika..intresserade av att få hit grupper.😐Det är inte alls samma sorts engagemang från fansen här i Sverige och det är verkligen jättetråkigt då vi missar många bra grupper som har turné i Europa. 😕
Finland brukar vara duktiga och har de flesta grupper, förutom dom största grupperna och artisterna då deras bolag kräver några tusen fans.😉

Nu blev det lite långt men jag hoppas du orkade läsa ändå! 😇


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Moalinn
2016-03-03 23:03
#5

#3 Simple Plan spelar till och med i Tyskland. Närmre och billigare! Anledningen till att jag vill se Hands Like Houses är för att de aldrig varit i Sverige och har ingen aning om de ens skulle kunna tänka sig att ta sig hit, Simple Plan har ändå varit i Sverige så de kommer väl förhoppningsvis tillbaka någon gång.

#4 Jahaa, där ser man! Jag kan mycket väl tänka mig att svenska fans är sämst. De är sämst. Speciellt på spelningar haha. De kan supa skallen av sig men de är ganska dåliga på att visa uppskattning till banden som spelar.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Cireea
2016-03-03 23:22
#6

#5 Visst är det så.. 😕


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Moalinn
2016-03-04 02:47
#7

Kommer vakna med världens ångest imorgon när jag ser att jag är 600kr fattigare MEN jag har köpt konsertbiljett till Hands Like Houses i London. Flygbiljetter är också bokade. Ganska taggad faktiskt. Måste fixa pass, typ igår.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Cireea
2016-03-04 12:33
#8

#7 Vad roligt! 👍 Du måste berätta vad du tyckte efteråt i din konserttråd!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Moalinn
2016-03-04 20:54
#9

#3 simple plan kommer till Danmark, Norge och Finland i maj, ifall du vill åka utomlands för att se dem. Kanske att Sverige nappar, finns 2 dagar mellan Norge och Finland. Hade lätt åkt till Norge om jag inte skulle till London bara en vecka efter.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

ilenna90
2016-03-04 22:44
#10

jo jag vet :( så tyckte det var synd att dom hoppade över just sverige. men som du säger kanske dom trycker in oss där emellan. har inte riktigt möjligheten att åka till nån av dom andra länderna, och skulle nog tycka det var lite jobbigt att åka själv då också ^^

Moalinn
2016-03-04 22:57
#11

#10 Jag tror snarare att det handlar om att Sverige inte har bokat dem. Eftersom att det är två dagar mellan Norge och Finland (och en dag mellan Danmark och Norge) känns det som att de har tid bara någon rycker tag i dem. Man kan ju alltid hoppas! Eller så har de andra planer för Sverige, typ festival eller något. BRÅVALLA 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Moalinn
2016-03-09 12:44
#12

Simple Plan till Gröna Luuuuund! Det sög ju. Kanske Liseberg tar tag i dem, tveksamt dock. Annars åker jag upp och sover på gatan eller något …. ;)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

ilenna90
2016-03-09 13:04
#13

men ååh :D hoppas, hoppas att jag kan gå! men tveksamt när det är en vardag D: 
men hur funkar det med konserter på grönan? har aldrig varit på någon där, och när jag varit på grönan annars så har det inte varit någon spelning samtidigt haha. 
Eftersom det är inne på själva tivolit antar jag att det inte är köande på samma sätt?

Annons:
Moalinn
2016-03-09 13:48
#14

Har aldrig heller varit där så vet inte riktigt. Men som det är på Liseberg kan det bildas kö utanför entrén ifall det är ett större band/artist som spelar. Men det brukar inte vara milslånga köer som det blir utanför arenor utan de flesta droppar ju in allt eftersom och sätter sig framför scenen och väntar! Oftast "hardcore fans" som sätter sig utanför entrén innan de öppnat, springer sen in till scenen för att sitta där och steka (eller frysa sönder) i galet många timmar innan bandet kliver på.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

ilenna90
2016-03-09 13:53
#15

Ja men det låter ju logiskt :) åh vad glad jag blev av det här :D och trevligt att det för en gångs skull är ett ställe man hittar till haha 8) har som vanligt problemet att inga kompisar gillar samma musik som mig haha, men har ju gått fint att gå själv tidigare så ska nog funka :)

Kadoor
2016-03-09 20:37
#16

Jag hade vääldigt gärna velat gå på Bråvalla, flera bra & intressanta band imo spelar då. Men jag har inga pengar..! Samt ingen att åka med, känns lite roligare att åka dit tsm med någon, speciellt med tanke på att det är en bit dit. 
Hade vart kul & se The Amity Affliction och Betraying The Martyrs, men har ingen koll på när de spelar och förmodligen gör de inte det i Sverige. :p ngn som har bättre koll än mig haha?

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Moalinn
2016-03-09 21:00
#17

#16 Sök som volontär till Bråvalla! Det är galet kul och man hittar alltid någon att hänga med.  😃 The Amity Affliction headlinade 2014 och var supportband 2015, så det finns en chans att de kommer hit igen men när är osäkert. Joel fick ju en son nu i början på året så kan tänka mig att de är hemma just nu. Kanske att vi ser dem här i höst, det hade varit fantastiskt!!  Betraying The Martyrs var väl här senast i februari 2015 så de kommer nog tillbaka i år. Du får hålla koll på till exempel facebook eller gigguide.se.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Kadoor
2016-03-09 21:03
#18

#17 Åh det hade ju varit otroligt roligt, kanske vore något.😃
Okej, jag hoppas för fullt på att de kommer hit. Det vore awesome. Ska hålla koll, tack för svaret!🙂

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Moalinn
2016-03-09 21:13
#19

#18 Ska själv söka som volontär, skulle du inte hitta någon att umgås med kan du slå upp ditt tält vid min och min kompis så kan du få sällskap av oss 😃 TAA är ett av de bättre banden jag sett live så de får väldigt gärna komma tillbaka!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Moalinn
2016-03-11 12:59
#20

The Amity Afflitcion spelar på Sticky Fingers den 21 juni! Tror det är veckan innan Bråvalla, så jag ska gå 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Kadoor
2016-03-11 21:34
#21

#19 Yaay! Får se om det blir nåt, måste ha sommarjobb också för att få ihop pengar, och vet inte vilken period det blir.. Men men, I hope I can. 😃

#20 Jag har läst detta, jag vill så gärna gå! Men det känns så tråkigt att gå själv, men det känns också dumt att missa tillfället… Blir ju inte ensam direkt hah, men det är ju kul att ha med nån man känner. 😉

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Moalinn
2016-03-11 23:36
#22

#21 Du borde absolut gå! Att stanna hemma för att du inte har någon att gå med vore det sämsta valet någonsin. De är BRA live. Alltså, RIKTIGT bra. Inget man missar om man tycker om dem. Dessutom älskar Sverige TAA så publiken är halvt galen och det är bara sååååå bra! Klart det är kul att ha med någon man känner men det är ju så värt att dra ensam. Man hittar så gott som alltid någon där. Bara du är 18+, så du kommer in. 😎

Det är ungefär tre månader kvar och jag är mer taggad till TAA än vad jag är för London och HLH och det säger en hel del. 😂

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Kadoor
2016-03-14 21:43
#23

#22 Ja men absolut! Tror att det är otroligt värt oavsett, de är ju mitt favoritband och att se dem är stort för mig. Är inte den som går på konserter, vet faktiskt inte varför haha.. Men kände att jag faktiskt måste ta chansen när den väl dyker upp liksom. Nu har jag köpt biljetter till mig och min kompis! Det är inte helt spikat att hon kan följa med. Men om hon inte kan(vilket vore otroligt synd då det vore roligt att ha med henne) så får jag dra med någon som kommer vara 18 då eller gå själv haha.
 Åh jag är otroligt taggad! Har inte riktigt fattat det än men måste nog smälta det lite först haha. 😃

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

[Nirvana-music]
2016-03-14 22:52
#24

5seconds of summer den första 1 juni i Sverige. Kommer antagligen inte gå, fast jag gärna hade gjort det, men har inte bokat biljetter så får se…

Moalinn
2016-04-12 20:33
#25

I Killed The Prom Queen spelar i Göteborg i augusti 😍

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

felle-j
2016-04-12 21:29
#26

Hittils har jag gått på två konserter i år. Först Raubtier här i Uppsala den 10:e mars och sen en söndagsspelning med Sator den 10:e april, även det här i Uppsala.

Två kommande konserter är inbokade. Först Iron maiden och sen bara en vecka efter Bruce Springsteen. Båda på Ullevi i Göteborg. Sen blir det garanterat fler satorspelningar i år och även Stiko Per Larsson hade jag tänkt se.

ilenna90
2016-05-27 16:44
#27

igår var äntligen simple plan-konserten på gröna lund och det var såååå bra!! :'D tyvärr gick tiden som vanligt alldeles för snabbt - som på alla konserter, och det regnade exakt hela dagen och kvällen och var ca 9 grader men alltså: ❤️ ❤️ ❤️

Annons:
Carrolinline
2016-07-17 21:30
#28

Jag ska titta på Beyoncé och volbeat detta året :)

thea_thea
2016-07-17 23:00
#29

Pierce the Veil och Bring Me The Horizon ska jag på i höst, om det hade funkat så skulle jag dödat för en Beyoncébiljett men tyvärr inte :(

felle-j
2016-07-17 23:08
#30

Har köpt biljetter till Sators dubbelspelning på Pustervik i november. Inte säkert om jag kan gå men hoppas det. Blir i sådana fall tredje och fjärde gången jag ser Sator livet i år, och totalt fem gånger på ett år haha. 😃

Carrolinline
2016-07-18 10:19
#31

#29 haha ja kolla om det finns på tex blocket lr fb. Jag fick kämpa hårt för min men lyckades få en i golden cirkel 😎

[Blue_Lugia]
2016-08-12 18:40
#32

Blocket är ju rätt farligt att köpa biljetter på. :( Nästintill omöjligt att veta vilka som är äkta eller inte om man köper av privatperson.

Moalinn
2016-08-12 22:15
#33

Hoppas på att bila upp till Stockholm för att se The Amity Affliction och Northlane i december, hade varit en av de bästa kvällarna någonsin. 😍

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

blodörn
2016-08-13 12:05
#34

Vill se Red Hot Chili Peppers men känner ingen annan som gillar dem och vill inte gå ensam. Frågade min syster men hon sa att ''det säkert bara kommer vara en massa svettiga gubbar där''

Do as you would be done by - And think for yourself

Annons:
Nataliebengtsson01
2016-08-15 18:05
#35

ska se på europe i november, har aldrig varit på konsert så det här blir den första🙂

Carrolinline
2016-08-19 10:52
#36

Jag chansade och köpte min genom blocket som tur var kom vi in 😀

felle-j
2016-08-21 10:57
#37

Är sugen på att köpa biljett till Avenged Sevenfolds spelning med Disturbed i mars nästa år, men lyckas inte komma in på sidan och vet inte heller om jag kommer kunna gå.

[Blue_Lugia]
2016-08-21 17:58
#38

#36 Jag köpte på blocket också förut och blev insläppt en det var på håret alltså! Även om säljaren verkar trevlig och seriös kan man ju aldrig veta hur det går. Så nej det var en risk jag inte vill ta igen. Kommer vara ute i god tid nästa gång. :/

piggelinis
2016-08-21 21:55
#39

Har inte någon konsert inplanerad, men jag kan varmt rekommendera Adele! Hon var grym!! Var och såg hennes konsert i Stockholm i år :) Hon är fantastisk! :) 

Adele ❤️
Moalinn
2016-09-17 12:50
#40

Höstens konserter blir Architects, ev. Bastille, Brian Fallon och The Amity Affliction. :))

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Moalinn
2016-09-23 23:49
#41

Bring Me The Horizon har världens bästa supportband. Gillar inte BMTH live, ett av de sämsta banden jag sett live faktiskt men BASEMENTTTTT och While She Sleeps Dreglar Funderar nästan på att hoppa över Bastille och gå på bmth (basement) istället.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Moalinn
2016-10-07 18:03
#42

Visserligen 2017 men jag ska se Coldplay på Ullevi!!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[Blue_Lugia]
2016-10-07 18:07
#43

#42 Jag var på Coldplay i somras, dock i Solna. ^^

Moalinn
2016-10-07 19:00
#44

#43 Åååh, missade den konserten då det var samma dag som man kom hem från Bråvalla så det gick liksom inte ihop :(((

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[Blue_Lugia]
2016-10-07 19:29
#45

#44 Hm… vad synd. Men vilken tur att du får en ny chans då. :)

Moalinn
2016-10-11 18:31
#46

#45 Helt fantastiskt! Var de något bra live då? 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[Blue_Lugia]
2016-10-12 06:20
#47

#45 Jag har bara sett dom en gång, så jag har inte så mycket att gå på. Det var väl ok ändå.

ilenna90
2016-10-24 11:32
#48

åh läste precis att sum 41 kommer till fryshuset 15:e mars, är det nån som planerar att gå? :D 
är jättesugen på att se dom men osäker på om jag vill dra iväg själv den här gången..

Annons:
Moalinn
2016-10-25 01:01
#49

Fick se Architects idag. Så otroligt bra och mycket sorgligt. Några tårar fälldes allt. Märktes att det inte var något som stämde, även om de spelade riktigt bra ändå så låg det ändå något väldigt tungt över hela lokalen.

#48 har funderat på att gå men får nog se längre fram. Har de några bra förband tro?

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

ilenna90
2016-10-25 01:35
#50

#49 åh vad skoj, du får hojta om du bestämmer dig för att gå 8) jag har redan ändrat mig och ska nu helt klart gå haha - åtminstone om dom behåller setlisten ungefärlig från hur den är nu  under deras pågående turnè för jag älskar såå himla många av deras äldre låtar men blev ganska besviken på albumet dom släppte för nån vecka sen. 
just nu har dom ju senses fail och as it is som förband, men förbanden brukar ju alltid bytas ut till europa-turnèer av nån anledning ;)

Saga85
2016-10-27 12:01
#51

Den enda konsert jag varit på som besökare var The Cure. Helt underbart.

Sedan jobbade jag på Iron maiden, två Håkan Hellström samt alla tre Bruce. Hade velat se bob hund på Pustervik i december, men vet inte om jag har råd till det. 😕

Moalinn
2016-10-28 07:52
#52

#50 Allt som oftast byter de ju setlist när de byter turné. Har nog inte varit med om något band som någonsin har haft samma setlist på olika turnéer. Skulle as it is vars förband, eller något annat bra band, är det självklart att jag går. Tycker det är viktigt att vi här i Sverige stödjer poppunk/punkrocken dftersom att vi knappt har något sånt här.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[Blue_Lugia]
2016-11-10 14:58
#53

Har en fråga. Ska på Bastille 20/11. , Då jag saknar körkort måste jag åka tåg till Stockholm men hur tar man sig enkelt till "Hovet" har försökt göra research, men vet inte riktigt hur jag ska göra? :( Går det kollektivtrafik dit? Dum fråga, men jag kommer från en gammal bruksort så jag är inte en super van Stockholmsturist. ; )

Moalinn
2016-11-10 18:29
#54

Det är bara att ta tunnelbanan från tcentralen mot hagsätra har jag för mig. Hovet ligger intill globen, så sök på det när du söker :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

ilenna90
2016-11-10 19:30
#55

det här hittade jag på hovets hemsida :) 

Med SL

Tunnelbana

Tunnelbanans gröna linje nr 19 mot Hagsätra eller Högdalen tar dig hit på
några minuter från T-Centralen, kliv av vid t-banestation Globen.

Du kan också välja linje nr 17 mot Skarpnäck eller nr 18 mot Farsta Strand och gå av vid Gullmarsplan. Därifrån promenerar du på bara några minuter till vårt evenemangsområde.

Andra alternativa stationer inom en kilometers promenadavstånd är Skärmarbrink,
Blåsut, Sandsborg och Enskede Gård.

Tvärbana

Tvärbanan, som stannar vid både station Globen och Gullmarsplan, är ett praktiskt och bekvämt resealternativ om du påbörjar din resa till oss med pendeltåg. Byt då till tvärbanan vid Årstaberg.
Om du kommer från Sickla-hållet är tvärbanan det perfekta färdmedlet.

Buss

Flera busslinjer tar dig nästan hela vägen fram till oss. Bussterminalen vid Gullmarsplan ligger endast 5-6 minuters promenad från vårt evenemangsområde.

Annons:
Saga85
2016-11-11 16:15
#56

Det blir bob hund iaf. Ska bli en present till pojkvännen 👍

Vikan
2016-11-15 19:52
#57

Kan säga att jag såg Pierce The Veil igår och är verkligen inte missnöjd! Letlive var även sjukt bra och väldigt intressanta att se på haha

thea_thea
2016-11-15 20:50
#58

#57 Mattrullningen var episk 😂 Var på samma konsert och såg pierce the veil, mycket bättre live än i studio tycker jag

Vikan
2016-11-15 21:18
#59

#58 Haha jo, Letlive verkar vara ett otroligt skönt band, menar trummisen stod och snacka med folk och till bilder efter spelningen 😃Första gången jag såg pierce the veil och kunde inte bli nöjdare, sååå mycket bättre live

thea_thea
2016-11-16 16:01
#60

#59 Jag var tvungen att sticka efter sista låten tyvärr :/ 

-

Ska på Bring Me The Horizon den 20 november i Köpenhamn, ska bli skitkul! 😃

[Blue_Lugia]
2016-11-17 21:20
#61

#54 och #55 Tack så mycket för era svar!

[Blue_Lugia]
2016-11-18 19:20
#62

Är det bara jag som tar med något extra att äta på resan? Har gjort så senaste gångerna, man vet inte när man får mat nästa gång. Haha!

Annons:
Moalinn
2016-11-18 21:54
#63

I lördags såg jag Being as an Ocean, Capsize, Burning Down Alaska och Casey live i London. En av de bästa kvällarna någonsin!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[Blue_Lugia]
2016-11-20 23:50
#64

Fy fanken vad jag är trött! Ont i ryggen och förkraftlös! . Men det är väl så det ska kännas när man varit på konsert, i alla fall brukar det göra det för mig. Och jag som är så kort får oftast stå på tå om jag ska se nåt haha! Så jag får benträning.; ) I morgon åker man hem, ska övernatta i Stockholm först. P

ilenna90
2016-11-21 00:11
#65

#64 exakt så det ska kännas :D det är då man vet att det varit en bra konsert haha <3 (fast mest det där med ryggont. tröttheten brukar inte infinna sig för mig utan bara adrenalin som jag är hög på en vecka framåt typ ;D) 

hur var konserten då? :D spelade dom låtarna du ville höra? och hur var publiken? :D

[Blue_Lugia]
2016-11-21 00:25
#66

#65 Jag måste ändå säga att jag är nöjd. Men dom drog verkligen ut på det innan start så halva publiken började tröttna ur haha. Annars var publiken schysst tycker jag, har har hänt att jag fått en smäll vid ett tidigare tillfälle då jag "råkat " stå i vägen. ; ) Var en kille som sprang runt och hällde vatten i munnen på folk, man blir ju ganska törstig när man står så tätt ihop.

[Blue_Lugia]
2016-11-21 00:27
#67

Sist hade jag så ont i ena foten så jag knappt kunde gå på den!! Dagen efter var det borta docl.

Moalinn
2016-11-21 14:22
#68

You Me At Six spelar i Stockholm den 23 mars, så blir nog så att jag ser dem istället för Sum 41. Spelningen med ymas 2014 var helt fantastisk om man bortser från alla skrikande tjejer så att inte se dem vore ju bara dumt :d

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

ilenna90
2017-01-16 12:37
#69

har du bestämt dig för vad det blir moalinn? :D velar fortfarande på om jag ska dra på sum 41 eller inte haha ^^

Annons:
KentHjärta
2017-01-16 17:18
#70

Förhoppningsvis åker jag till bråvalla en dag (onsdagen) för att se SYSTEM OF A DOWN.

Har inga speciella konserter planerade men självfallet att jag kommer gå på någon iår

KentHjärta
2017-01-16 17:18
#71

Förhoppningsvis åker jag till bråvalla en dag (onsdagen) för att se SYSTEM OF A DOWN.

Har inga speciella konserter planerade men självfallet att jag kommer gå på någon iår

Moalinn
2017-01-20 20:03
#72

#69 Ja, det blir You Me At Six istället för sum41 tyvärr.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Upp till toppen
Annons: