Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?
Blandat / Övrigt

Hjälp med att hitta låt!

2016-04-26 21:43 #0 av: lovemysack

Hej! Jag måste ha hjälp med att hitta en låt! Låten finns i realityserien ex on the beach. Det är den engelska versionen säsong 4 avsnitt 4.
Låten spelas 37:02 till 38:16 i avsnittet.

Om det är NÅGON som vet vad låten heter, SKRIIIV! :D

Anmäl
2016-04-26 23:26 #1 av: Cireea

Testat med Soundhound ? GladEller Shazam! 

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2016-04-27 07:28 #2 av: lovemysack

#1 Jag har testat med soundhound, men dom pratar FÖR mycket! Får testa den andra appen få se ifall det går med den :)

Anmäl
2016-04-27 11:52 #3 av: Cireea

Åh okej, du hittar inget klipp på Youtube eller sådär från serien där låten spelas? Orkar nämligen inte leta åt avsnittet för att lyssna! Skrattar

Anmäl
2016-04-27 12:40 #4 av: lovemysack

#3 Jag kan länka XD

Anmäl
2016-04-27 12:42 #5 av: lovemysack

http://www.mtv.se/program/1792-ex-on-the-beach/saesonger/7172/episoder/83704-404

Anmäl
2016-04-27 13:39 #6 av: Cireea

Wow, låten är jätte låg. Försöker få fram någon del av texten från låten, kan du höra något specifikt som artisten sjunger? Funderar 

För får jag fram text så kan man söka på texten för att hitta låten. 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.