Annons:
Etikettvilken-låt-är-det-jag-hört
Läst 1827 ggr
Snurrig
5/5/16, 7:22 PM

Hjälp att hitta en låt

Hellu.

Jag försöker hitta en låt som jag lyssnade på för flera år sedan. Jag har sökt och sökt men inte kommit fram till något svar. Det har gått så långt att jag knappt minns hur den låter, men jag vill verkligen hitta den. Förhoppningsvis är det någon annan här som kan ha hört den.. annars kommer jag nog aldrig lyckas.

Det är en kille som sjunger/rappar(?), och rösten är rätt normal, men har ändå för mig att det kanske var en nightcore-låt, även om det ändå inte var det… makes sense? xD Tror inte att han var amerikansk, han hade någon annan dialekt.

Det jag vet med säkerhet är att den börjar med att repetera "baby girl, baby girl, baby girl" osv.. minns inte exakt hur många gånger, men rätt många, och det sägs rätt snabbt, nästan som att han "snubblar" över orden, även om han nu inte gjorde det.

Minns inte exakt vad texten var, men känns som att han kanske sa "I know you cheated" eller att han var ledsen för att han drack (alkohol)

Jag vet att det inte är mycket att gå på, och det är förmodligen borttagen från youtube.. men who knows.. man kan ju alltid hoppas. Mycket möjligt att det finns en originallåt och att det här bara var något "hemmagjort"..

Några idéer?

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Annons:
Cireea
5/6/16, 4:17 PM
#1

Oj, det här var en klurig en.. finns inte direkt mycket att gå på.😐


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Snurrig
5/6/16, 4:34 PM
#2

#1 Nej, det är som sagt omöjligt att hitta den genom att söka. Hoppades väl mest att någon hade hört och kanske skulle minnas den. Men chansen är väl noll. 😕

Det var en person som länkade den till mig på msn, men inte ens han har någon aning om vad det är jag snackar om, så yeah, bara man kunde få tillgång till ens gamla konversationer där. 😕

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

piggelinis
8/21/16, 3:35 PM
#3

Ja svårt.. men ger några förslag hihi 😃

Baby Girl - T.O.R.
piggelinis
8/21/16, 3:37 PM
#4

eller denna? 

Kodak Black - Babygirl
piggelinis
8/21/16, 3:38 PM
#5

denna? 

Baby girl - Reggaeton 
piggelinis
8/21/16, 3:45 PM
#6

denna?

Never Let You Go - Pretty Ricky 
Annons:
Snurrig
8/28/16, 10:31 AM
#7

Piggelinis; Tack för att du försökte, men nej, det är ingen av dom. 😕

Den jag tänkte på hade nog någon dialekt från UK.. kanske, eller ja, åt det hållet iaf.

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Upp till toppen
Annons: