Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?
Om sajten & iFokus

Musik iFokus söker värd. Intresserad?

2016-06-27 08:47 #0 av: Niklas

Hej!

Eftersom den här sajten inte längre har någon värd har jag lyft ut den ur nätverket.

Om du skulle vilja ta hand om sajten och driva den vidare kan du höra av dig till Staffan eller mig. Vill du veta mer om vad det innebär att vara värd kan du läsa här:

Om att vara sajtvärd

Vänliga hälsningar, Niklas
» Besök Apple Watch iFokus.

Anmäl
2016-06-28 22:12 #1 av: GIKmio

Okej. Nu postade jag ett inlägg om musikhjälpen som vi gjort dom senaste åren. Visste inte att sajten hade lyfts bort innan.

Anmäl
2016-06-29 18:34 #2 av: strobii

fast man får väl fortfarande posta trådar även om det inte finns nån sajtvärd? annars borde det väl inte ens gå att klicka sig in här ;D 

Anmäl
2016-06-30 11:21 #3 av: Niklas

#2: Visst får man det. Sajten fungerar som den brukar.

Vänliga hälsningar, Niklas
» Besök Apple Watch iFokus.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.