Annons:
Etikettidol
Läst 1296 ggr
Moalinn
2016-08-30 22:34

Idol 2016

Idol är åter tillbaka, i år med en ny jury. Någon som kollar? Vad tycker ni om den nya juryn? Har ni några synpunkter på programmet hittills?

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Moalinn
2016-08-30 22:41
#1

Jag kollar på grund av bristen på annat att göra om kvällarna. Har inget negativt att säga om den nya juryn faktiskt. Tycker om Quincy och tycker hans lilla turné är väldigt bra. Något jag lagt märke till är att det visas väldigt mycket dåliga auditions. Är det bara jag eller är det mer än någonsin? Man hör de säga "vi delade ut jättemånga guldbiljetter i *stad*" men vi fick se typ tre bra auditions? Resten kommer i slutet och visas i kanske 10 sekunder var? Ja, de dåliga är det roligaste med programmet (och Pär, Pär är bäst) men man vill ju kunna se de bra också mer än bara några sekunder. Vi får väl se dem på slutaudition i vilket fall, men ändåååå.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Honestyisdead
2016-08-30 22:51
#2

Jag gillar verkligen det jag sett av Quincy.  

Och håller med ovanstående att det visas för mycket av dom dåliga sökanden och för lite av dom som går vidare.

ilenna90
2016-08-31 16:59
#3

ja jag håller med, efter varje avsnitt tycker jag det känns som 'hittade dom ens fem stycken bra?' 
det är ju ibland kul att se dom där som verkligen är roligt dåliga, alla dom där klassiska från tidigare säsonger ni vet, men dom som bara är tråkigt dåliga är ju inte så jätte underhållande att se en hel audition med. och det har som sagt varit väldigt mycket sånt hittills :/

fredrik kempe överraskade mig faktiskt, trodde han skulle vara mycket tråkigare,. quincy tycker jag oftast är lite för mesig, och när dom väntar med hans röst till sist och drar ut på det ifall han ska säga ja eller nej, när det känns som att han 99% av gångerna säger just ja.. ;)

Moalinn
2016-09-17 13:58
#4

Har ni någon favorit hittills?

Jag måste säga att jag tycker Feliks har en fantastisk röst. Även Daniel har blivit en favorit även om man sätt väldigt lite av honom. Ska bli kul att se vem av Gabriel och Simon som går vidare, hoppas själv på Gabriel.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Honestyisdead
2016-09-17 15:05
#5

Nej har inte fått någon uppfattning av dom.

Moalinn
2016-09-23 23:43
#6

Vad tycker ni om de som gått vidare till fredagsfinalerna? Önskar ni att någon annan gått vidare? Någon ni inte tycker passar in?

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Honestyisdead
2016-09-23 23:50
#7

Missade vilka som gick vidare :/

Moalinn
2016-09-24 00:00
#8

Här står det vilka som gått vidare. http://www.tv4.se/idol/artiklar/vilka-%C3%A4r-topp-12-i-idol-2016-57e54c9ab9a9f6b79f000103

Tycker faktiskt att det är ett väldigt starkt gäng och skulle inte vilja byta ut någon. Saga tyckte jag om från start men hon hade inte klarat konkurrensen i fredagsfinalerna.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Honestyisdead
2016-09-24 00:06
#9

Tack. Jag gillar han som har glasögon och pratar engelska.  Måste höra mer av dom eftersom jag inte riktigt minns hur dom andra låter.

ilenna90
2016-09-24 00:09
#10

tycker också det är ovanligt många bra, har varit ont om favoriter för mig dom senaste säsongerna men nu är det flera killar jag gillar :)
tycker det var jättekonstigt att nicole gick vidare under sin kvalomgång och hade gärna sett någon annan än jesper fått det sista wildcardet, men utöver det är jag väldigt nöjd ^^ gillar charlie och liam mest :) 
edit: och ja just ja greg också! men gillade hans uppträdande tidigare i veckan mycket mer än kvällens.

Upp till toppen
Annons: