Annons:
Etikettövrigt
Läst 1412 ggr
Maria
2016-11-11 21:24

Reklamlåt

En TV-reklam nu som apotek hjärtat har så är det några som dansar balett men jag är ute efter låten som spelas. Det är en kille som sjunger.

Någon som vet?

Jag har försökt googla.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Aleya
2016-11-11 21:51
#1

Hittade det på www.reklammusik.se

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Honestyisdead
2016-11-11 22:25
#2

Visste inte ens att det fanns en sida för just det 😁

Maria
2016-11-12 08:11
#3

#1 Tack. Jag visste heller inte om den sidan.

Däremot var det inte den låten jag menade😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Aleya
2016-11-12 08:14
#4

#3 kolla på sidan jag länkade och sök på apotek hjärtat. Fanns nämligen två andra låtar dör som kan vara rätt. Annars rekommenderar jag att skaffa appen soundhound för dessa tillfällen. När du hör en låt du gillar men inte vet vem det är så är det bara att söka genom ljudet på låten på soundhound. Mycket praktiskt

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Maria
2016-11-12 08:24
#5

Hmm. jag hittade inte låten men nu börjar jag tvivla på om det kanske inte var apotek hjärtat😃

Får kolla nästa gång jag hör den.

Det är bara en kort stund och några dansar balett och killen som sjunger har sådan skön röst.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2016-11-12 16:37
#6

Nu han jag höra lite till.

Det är apotek hjärtat och produkten Lumene serum tror jag att jag hörde men hittar fortfarande ingenting när jag googlar😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: