Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt

Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?
Blandat / Övrigt

Håkan hellström

2016-12-04 15:47 #0 av: ilenna90

Finns det något håkan hellströmfan här? Skulle behöva hjälp med nått kul 'rim' till en julklapp som är biljetter till en av hans konserter i sommar. Skulle vara kul ifall det gick att få ihop något med hjälp av textrader från just hans låtar. Och tänker att det kan vara lättare för nån som har koll på hans texter - och fler än dom mest kända :D

Anmäl
2016-12-10 14:55 #1 av: Saga85

"Se till att inte bli sena, när vi/ni ska dansa till Lena"

"Du måste inte lära dig gå, du kan bli uppsnärjd ändå"

Anmäl
2016-12-17 11:59 #2 av: Regiina-c

"ta mig till kärlek ta mig till dans, ge mig nåt som tar mig någonstans"

fast skriva om den lite kanske :) typ 

"den tar dig till kärlek, tar dig till dans, jag ger dig nåt som tar dig någonstans"

och om det är till en tjej som man har en bra jargong med kan man avsluta med "till den fulaste fickan i världen Skämtar"

Anmäl
2016-12-17 15:48 #3 av: Regiina-c

*flickan i världen,... ska det stå förstås

Anmäl
2016-12-17 19:03 #4 av: ilenna90

Tack så mycket för förslagen! :D
Och haha, såg inte ens att det stod fickan förrän du rättade det ;D

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.