Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?
Melodifestivalen

melodifestivalen 2017

2017-02-18 23:08 #0 av: ilenna90

är det nån som tittar på årets mello? har ni några favoriter? (: 

Anmäl
2017-03-02 12:49 #1 av: Moalinn

Tittar såklart men tycker det är ett ganska svagt startfält i år? Har ingen favorit alls faktiskt så vet inte alls vem jag hoppas vinner, har inte ens någon som helst aning om vem som skulle kunna vinna haha! David Lindgren som programledare dock, kan nog varit det bästa i melodifestivalens historia.

Mvh Moalinn. | moalinnahlstrom.blogg.se
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Anmäl
2017-03-02 13:35 #2 av: Blue_Lugia

Jag struntar totalt i det i år.
Har tröttnat då jag tycker det är en upprepning år efter år, bara att det är andra låtar.
Lite som Idol faktiskt, blir lätt uttjatat.

I try to make you hate me. But no matter what I do, you still think I'm your friend.
Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.