Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?
Om sajten & iFokus

Förslag på artiklar

2017-03-02 12:55 #0 av: Moalinn

Har ni några önskemål på artiklar? Jag är helt tom på idéer så alla tips uppskattas verkligen. Glad

Mvh Moalinn. | moalinnahlstrom.blogg.se
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Anmäl
2017-04-07 16:57 #1 av: [EM L]

Puttar upp tråden.

Mer historia om musiken.

Dom kändaste artisterna.

Ja. Kom med förslag=)
Kan redan nu berätta att jag som är medarbetare kommer att skriva en artikel om musikens historia.
(OT är detGlad Moalinn, har du fått fler som är intresserade av att bli medarbetare på denna sajt? Känner att det behövs en till medarbetare. Det var utan för ämnet jag vet.) 

Ha det bra!

http://emlearn.blogg.se/?tmp=578743

Bloggen som handlar om Livet, Puberteten och Djur!

Anmäl
2017-04-07 18:49 #2 av: Moalinn

#1 Nej det är ingen mer som verkar vara intresserad av att bli medarbetare tyvärr.

Mvh Moalinn. | moalinnahlstrom.blogg.se
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Anmäl
2017-04-08 08:30 #3 av: [EM L]

#2 Då får vi mycket att göra=)

Ha det bra!

http://emlearn.blogg.se/?tmp=578743

Bloggen som handlar om Livet, Puberteten och Djur!

Anmäl
2017-07-06 12:49 #4 av: Jess89

Lite allmänt om olika musikstilar samt lite exempel på artister inom den stilen. Glad

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd

Anmäl
2017-07-25 14:07 #5 av: tiger tok

Kanske de kändaste banden/artisterna under senaste tiderna och om dem?

"Djur pratar, men bara de som vet hur dem ska lyssna kan höra vad dem säger!!"
Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.