Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?

Vilken låt är det jag hört?

Vilken låt tänker jag på? hjälp :o

2017-05-05 19:55 #0 av: Fåglen11

Hallo alla.. sitter och tänker på en låt som jag "nördade" för något år sen men kan nu inte komma på vad den heter eller vem som sjunger den.. Kan heller inte komma på hur texten eller melodin går... 

Musikvideon handlar om en kille som är tsm med en tjej som är otrogen bla.. vet att en mening i låten är något i still med "du var på resa men saknade henne och åker hem, där du hittar henne i sängen med någon annan..." och något annan i still med "hon var ute den natten med brudarna och strullarde med någon utan att hon såg dina vänner..." 

Hoppas här finns någon som kan hjälpa mig komma på vilken låt det är... ;)

Anmäl
2017-05-05 20:00 #1 av: Ms_Raptorskull

Denna? :)

Anmäl
2017-05-05 20:06 #2 av: 2Sirius

Åh! Tycker att sådant här är så kul!!!!

Dock, klickar inte låten...

Fick upp "Addis Black Widow och Robyn" men de känns inte rätt heller...
Är den ny elr gammal?
Kanndu komma på något mer? 👂☺

Anmäl
2017-05-05 20:28 #3 av: Fåglen11

#1 haha tack :) aa det är det hade för mig att det var elov så letade efter elov och beny :)

Anmäl
2017-05-05 20:30 #4 av: 2Sirius

https://m.youtube.com/watch?v=pVK4ayUKGG4

Anmäl
2017-05-05 20:47 #5 av: Ms_Raptorskull

Skrattar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.