Annons:
Etikettegen-inspelad-musik
Läst 736 ggr
Turast
2017-08-15 00:30

Finns ni som gör egen musik?

Hej! Vet inte om jag satte i rätt grupp men haha.. 

Finns ni här som gör/spelar in egen musik/covers? :) Tycker jag ser så lite så det hade varit kul ifall ni vill "träda frma" ;) 

Själv skriver jag inget eget men gör covers på gitarr och sång :)

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Annons:
spacebirds
2017-08-15 00:50
#1

Känns jättekonstigt att göra reklam för sig själv såhär haha men jag gör en hel del musik! spelar bas i ett band men skriver/sjunger även eget och spelar gitarr och piano. 

Varit rätt dålig på att lägga upp saker på senaste tiden men har en soundcloud (soundcloud.com/endlessbilly) och lite videor på youtube (javascript:nicTemp();) som förhoppningsvis ska uppdateras mer så snabbt som möjligt …. Lägger du själv upp covers du gör? alltid kul att höra andra! 🙂

Turast
2017-08-15 01:05
#2

#1 åh så kul! Jag lyssnade runt lite på din soundcloud och jag gillar soundet! 😃

usch ja jag gör ju det haha, har sån jäkla prestationsångest och scenskräck men tvingar mig själv att lägga upp lite saker så att det kanske blir bättre 😂 Har en rätt ouppdaterad soundcloud  och typ en låt på youtube :P 

https://www.youtube.com/watch?v=btB-ax3-cOM&t=1s 
min kompis typ tjatade att jag skulle göra hela steven universe themelåten såå heh.. Men ja, filmat med mobilen så ljudet är sådär :P

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

spacebirds
2017-08-15 01:10
#3

#2 Tack, kul att höra! 

Du har en väldigt väldigt snygg röst måste jag säga! tycker att du är duktig, och bra gjort att lägga upp saker ändå, förstår den rädslan haha

Turast
2017-08-15 01:16
#4

åh tack vad glad jag blir 😊

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

thailand10
2017-08-15 04:22
#5

Ni sjunger kanonbra bägge två, kul att höra. Själv så är jag tondöv men skriver svensk lyrik. Lyriken skickas sen till min tonsättare som spelar och sjunger in sången. Här kommer ett exempel på en låt som handlar om turisternas sätt att se Thailand och mitt älskade Hua Hin. Text finns under You Tube klippet.
https://www.youtube.com/watch?v=V2-XGkar8Jo

Upp till toppen
Annons: