Bilder från Pier Pressure!

grymt snygga bilder!
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"
tack så mkt!! kul o få höra :) jag har inte hållt på o fota så mycket så jag kör mest med auto men lyckades få en del manuella kort oxo, ganska stolt över många av bilderna :)
jättesnygga bilder! :)

Skitbra bilder! : )

snygga bilder! jag fick inte alls många bra kort ;/ Fast har ju en kompakt kamera också, du har system ? :)
Tack :) jo det är en systemkamera, en Canon EOS 400D =) men jag kunde ju nästan inte lyckas när jag fick stå där framme vid scenen haha :)

hihi, okejokej ^^
men min zoom suger också :/ ^^
Oh va kul med bilder :)
Jag va också där, min syrras bilder som hon tog blev bra men inte mina :P
Liite synd tycker jag att det bara var på sångaren (i tex billy talent) men jättebra bilder :)
Jag har mer än på sångaren i billy talent, dock ligger dom inte uppe än, men det kommer en länk sen :)

fina bilder=)

Kameran är som sagt en Canon EOS 400D, objektivet som användes är ett Tamron SP AF 28-75/2,8 XR Di. Inte mycket zoom, men emoflickan tog sig nära 

snygga! :D
#24 --> hihi "tack" lr vad man ska säga xD :)
#31, haha så lite så ;) blir ju dock att man oftast inriktar sig mest på sångaren, men det blev lite andra kort oxo :)

snygga bilder! vart där inga bra band? :P emohysteri eller?
Tycker inte det var mkt emo iofs :) Typ sounds like violence o nåt mer litet band. Annars var det nog lite blandat, less than jake kör ju ska, billy talent nån punkrock, avril pop. ja :)

snygga bilder. jag ansökte om fotopass också och jag skulle skriva för en tidning men jag fick inget :S

Du har inga mer bilder på Neverstore? *bara för att dom är bäst* :P Jättefina bilder för övrigt!

åhh! roligt å få chansen att va fotograf där! hur fick du chansen till detta? =)
#37, en god vän till mig är redaktör på en musiktidning, Slave State Magazine, så jag hörde med honom o han fixade åt mig :) får skriva ett par recensioner i utbyte, av bla Less Than Jake och CKY. =)

Hihi, jag får glutta på Jacob ganska ofta för vi bor i samma lilla pyttestad. ; )
Hihi : )

#42, de hade jag lugnt gjort för å få stå där framme! <3 va orättvist egentligen =D
WAW! vilka bra bilder XD stog du längst frame vid senen hela tiden!? trodde att man inte fick ha kamra alls så hadde bara sudisudi mobilen, men det har jag ju veta sedan att det fick man…jaja
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
Har du någon bild på neverstors trummis? vill gärna se den isf :)
Haha den var fin:)

#49 hur fick du det passet ? ;O var inte MCR där ? :P :O
#49 1.du svarar dej själv ;) :) 2. jo MCR va där :D
#49, en vän är redaktör för en musiktidning (står längre upp i tråden), och jo mcr var där men jag tittade på enter shikari istället.