Musik iFokus

Musik

Etikett: övrigt
Läst 375 ggr
Smeagol
0

Någon som gillar RAMONES??

Någon gär inne som gillar RAMONES och som vet villka det är!!?? Känner mig VÄLDIGT ensam med att gilla dem. När jag lyssanr på en ramons låt brukar folk fråga vad det är för skit!!?? hahaha.- ja de inte det lättaste att spela på en fest. skulle kanske va efterfesten när ingen orkar bry sig längre!?

paronskrutten
0

Jag vet många som gilalr dom, men lyssnar inte alls på dom själv, kan inte säga att jag hört dom^^

Helena

tantan
0

ramones är ju skitbra!

H9/V9 Årsta AIK

"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

Tatsu
0

Är det Ramones som fanns på 70 - 80 -talet som spelar punk, så har jag någon gammal LP med dom.Min bror var punkare ett tag  och jag gillade en del låtar av Ramones,Six Pistols mm men annars har jag alltid gillat hård rock och gör det fortfarande

emoflickan
0

Det är inte så att jag lyssnar på ramones varje dag, men såklart att man har ett par skivor hemma och på en fest funkar dom alltid! Om man gillar punk så har man ju ramones i bagaget :)

vanessa
0

Gillar verkligen Ramones och köpte en samlingskiva som present till min man förra veckan. För de skivor vi har är de gamla LP skivorna :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

soffiz
0

Ramones är bra!

[mangaa]
0

Nån låt joe :)

Flisa
0

jo det är väl inget fel på dom :) haha alla mina kompisar gillar ramoes :P

Pontiac63
0

Hey Ho! Let's Go!  

The Go Getters gör en bra cover på "Sheena is a punkrocker" Finns på youtube.

Pomperipossa
0

För många många många år sedan så hade Ramones en liten halvkul spelning vid den Ryska gränsen. Förbandet ska börja och ut på scenen kommer ett gäng nakna killar och är helt galna…..det visade sig vara Red Hot Chilipeppers…*s*

Lollo86
0

Ramones är jäävligt bra!!! synd att dom flesta är döda bara.

EllinorF
0

#11 fast annars hade de kanske fortsatt och det hade inte heller vart bra. man ska sluta när det går som bäst!

det tycker jag att Johnny Rotten i Pistols ska ha cred för, att han inte har försökt sig på nån reunion eller solokarriär efter deras upplösning.

Lollo86
0

#12 jo du har iofs rätt om det.

tycker metallica skulle gjort samma :D