Musik iFokus

Musik

Etikettinstrument-annan-utrustning
Läst 1539 ggr
[GerbilLooover]
3

Piano iFokus?

Hej! Jag gillar att spela piano och det skulle vara kul med ett piano forum här på iFokus, men jag är för ung för att starta upp en sån sajt. Någon som gillar att spela piano som skulle vilja? :)

[nathalie44]
0

det är en jätte bra ide! som du vet är jag för ung 😕

iJennie
0

Jaaaaaa!

/Kram Jennifer

[GerbilLooover]
0

#2 Är du över 18 år? För isåfall kan du kanske starta en sån sajt? :)

iJennie
0

#3 Tyvärr inte:( Men hoppas någon gör det!

/Kram Jennifer

[GerbilLooover]
0

putt

Josse5233
0

Hade varit kul! :) Tyvärr är jag också för ung. :/

Ha en trevlig dag! 

[GerbilLooover]
0

Putt

EvelinaS-L
0

hade varit jätte kul! 
hoppas nån över 18 vill göra en sån sajt :D

_Kram Evelina
_

:holmgreen:
0

Håller med er, hade varit grymt najs! Dock är inte jag heller över 18 :/

Zacinca
0

Skulle va jättenice, fast är inte 18, så kan inte starta upp en ..

0

Dock behöver man inte vara 18 tydligen. Det finns några som startats av folk som är precis under. Så man kan ju ge det ett försök? Så länge det finns folk som är intresserade så kan man ju testa och hoppas på det bästa. :)

[GerbilLooover]
0

#11 Tycker det låter som en bra idé! :) Är det någon som skulle kunna tänka sig starta en piano sajt?

[PuffBuck]
0

Varför inte testa att skriva till administratörerna för hela iFokus? De skulle nog kunna hjälpa till med att lägga fram detta, vilket nog skulle locka någon villig och kunnig 😉

monstermash
0

#11 Jo, man måste vara 18. Jag fick inte ta över som Sajtvärd en vecka innan jag fyllde 18.

0

#14 Nej det måste man inte. Det kanske var så i ditt fall, men det finns sajter som startas med värdar som är under 18. :)

monstermash
0

#15 - Eh. Nu för tiden är de stenhårda med att man ska vara 18, så jo, man ska visst vara 18.

0

#16 Nej det är de inte. 

Utan att nämna några namn och så, så kan jag säga att det är en sajt pågång där värden är 16år. Jo det går visst att vara under 18.