Musik samling
Har ni någon samling med cd skivor? Dela gärna med er med en bild på samlingen isåfall och skriv vad för band/artister som ni har med i samlingen. 🎧
Själv har jag 3 skivor, det är Living Things, Hybrid Theory och Minutes to Midnight. Alla är med Linkin Park. Kan bifoga en bild imorgon eller senare. 🙂
ska börja samla på Linkin Park skivor, har beställt Hybrid Theory
har två Linkin Park skivor nu och det ska bli fler🤪
Jag har fått en till skiva med Linkin Park nu, Meteora, kommer kanske beställa någon Hollywood Undead skiva och A Thousand suns (Linkin Park) om en vecka.. 😇
kom på att jag har en mer😇
Iofs jag har ju min skivsamling digitalt..Men har även några fysiska skivor..Kan lika gärna slänga upp en bild här med..Hoppas jag bara får plats med de få skivorna jag har..
#7 Haha 😃
#10 Vart har du dina skivor? :P eftersom jag älskar CD skivor så mycket så klämmer det nog sluta med att jag har jättemånga, så vet inte vart jag ska ha dom :P
Jag har ett litet cdställ precis till höger av skrivbordet^^ får inte plats så mycket mer där..och fick ju inte plats med alla skivorna på skrivbordet direkt..Hade jag alla album som finns på datorn i fysisk version så hade jag haft betydligt fler skivor.. Men jag har inte råd att skaffa en sån stor skivsamling även om jag skulle vilja..
Först ska jag iallafall få ett fast jobb och fixa lägenhet, sedan får jag göra något :-)
#12 Okej :)
Går ju att se även om den blev sne.. :-)
Har ca 300 cd och 300 lp skivor i min samling, mycket blandad musik men mest Black/Death metal och 70-tals hårdrock