Musik iFokus

Musik

Etikettkonserter-festivaler
Läst 3443 ggr
JohannaOlivia
0

Konserter! ^^

Helluu på er igen! :D

Finns de någon konsert som ni verkligen skulle vilja gå på? Och i sånna fall vilken/vilka? :D
Jag vill så gärna gå på bmth och sws men jag har ingen friendo som tycker om dom(förrutom en som bara tycker om akustiska verisionerna x) ) o jag vill inte gå själv xP

Men nu till er, nån som ni vill eller kanske ska på :)
Kraam ^^

Moalinn
0

Hej tjena, welcome to my life.

Har verkligen ingen som tycker om den musik som jag lyssnar på. Var på Vans Off The Wall igår, bästa jag någonsin varit med om. Helt galet var det!

Vill se Bring Me The Horizon & Pierce The Veil, Adept och Daniel Adams-Ray i December men vet du vad? Jag vill inte gå själv 😕

Skulle gärna vilja se alla band jag lyssnar på men hur ofta kommer de till Sverige liksom.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

JohannaOlivia
0

Åh då är jag inte den ändå då x)

Ja men samma här har så många man vill kolla på och så kommer dom nästan aldrig till Sverige och när dom väl kommer så har man ingen att gå med :o 

Vi får hoppas att de löser sej på nåt sätt ^^

Kraam (:

[Djurlover]
0

Justins!!!!

Rasken90
0

Just nu suktar jag på många band jag vill se, mesta dels metal/hardcore(PUNK) ..Men som fattig student har man inte pengar för det hela tiden :-/

julolagus
0

Jag och min syster ska se Bmth den 4 december 😃

Ratzo
0

Yep :D + pierce the veil och sights and sounds.

I can't drown my demons, they know how to swim.

julolagus
0
BlackandBlue
0

jag skulle sett black veil brides den 30 om det inte hade varit slutsålt :(

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

ImiA
0

Jag är jättesugen på att se Peter Gabriel. Kommer att spela på Globen den 22:a maj 2014.

===

julolagus
0

#9 Han är jättebra :)

ImiA
0

Ja, det är han. Ska du dit julolagus?

julolagus
0

#11 Nä, får nog inte åka till Stockholm xD

KaiPon
0

Jag hade velat se the GazettE i september men hade inte råd att ta mig till Tyskland. 😕 Missade ADAMS i Tyskland också. Sen vill jag se Alice Nine och SuG live också. Samt Takerus solo projekt (Uwakimono? Kommer inte exakt håg namnet).

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Hamsterlycka
0

Största artisten jag sett är Justin Bieber och ska i januari se Ellie Goulding. Men andra artister jag gärna skulle vilja se är Avicii (ska förmodligen) och One Direction (ska förmodligen). Och sen hade jag då inte tackat nej till att se Beyoncé eller Justin Timberlake! :) Men är så sjuuukt taggad på Ellie's konsert, har gillat henne i flera år och nu äntligen så kommer hon hit till Sverige! Iiiiih.

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

mockingjay
0

Ska se bmth och ptv om några dagar omg ;u;

Ratzo
0

I Malmö eller Stockholm? 🙂

I can't drown my demons, they know how to swim.

HeavyL
0

Köpte precis biljetter till Bring Me The Horizon! Ska även på dark tranquility och Adept i Stockholm!

AngoStar
0

Jag vill(e) gå på BVB i Stockholm men nu äre försent DD: Och jag vill gå på PTV och BMTH men ja får inte :c

//Elina ♥

mockingjay
0

Stockholm ^w^

JohannaOlivia
0

#5 #6 #17 #15 Lycko eeer! Hoppas ni får kul idaag! ^^♥ Kraam!

JohannaOlivia
0

#5 #6 #17 #15 Och imorgon ;)

Moalinn
0

You Me At Six i mars 😃

Medarbetare på Djurfoto

KaiPon
0

Har för mig Kerbera spelar i helgen, men kan inte gå :(

ilenna90
0

jag är bara så otroligt glad att jag äntligen fick se mitt absoluta favoritband black veil brides för 2 veckor sen <3 så just nu har jag ingen annan konsert sådär som jag känner att jag 'måste' gå på (:

Moalinn
0

All Time Low i februari!
Antagligen Bråvalla festival i sommar också, Of Mice & Men 😍

Medarbetare på Djurfoto

julolagus
0

#25 jag vill också!!!

Moalinn
0

Du får mer än gärna följa med, har ingen att gå med haha! 😃

Medarbetare på Djurfoto

JohannaOlivia
0

Kul att höra vad ni alla vill gå på! :D #26 Har du biljetter till ATL? ^^

julolagus
0

#27 Haha, det skulle jag absolut inte säga nej till
#28 Nej, har du? Jag VILL se dem! Skulle vara awesome om de tog Vic med sig xD

KaiPon
0

Jag är även taggad för Vårskrik nästa år. Kerbera och The Neverdies på samma konsert och om man är med i sitt läns Street Team och jobbar hårt så får man tydligen även en M&G och andra awesome grejer :3

JohannaOlivia
0

okej, nej de har jag inte men vill oxå så gärna se doom! xD Haha ja de vore najs! ;D <3

Och så vill jag till bråvalla nästa år, men har som sagt ingen att gå med och typ inga pengar x)

julolagus
0

#31 Jag och min syster vill verkligen åka till bråvalla. Vi får se när det börjat närma sig xD

C4NCERiNHALE
0

Vill verkligen se Håkan Hellström imorgon men det lär inte hända :'-(

Min portfoliohttp://ebphotography.portfoliobox.me/ 

citytjejen
0

Såg Elton John för ett par veckor sen, riktigt bra spelning! Många jag vill se, bl.a Aerosmith i juni i Stockholm.
Och så hoppas jag att Elliott Murphy kommer till Sverige nästa år!

/Christina

Cireea
1

Jag skulle gärna gå på en konsert med BIGBANG .. tur att drömmar är gratis 🙂

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

HenryssonC
0

Beyoncé är väl mångas dröm, så även min.

Finns många andra också, de flesta kommer sällan till Sverige, och när ens vänner inte har samma musiksmak som en själv och inte vill gå själv så blir det att man struntar i det..

ilenna90
0

ser att det är flera stycken som skrivit i den här tråden att ni inte vill gå själva när ni inte har någon kompis som gillar samma band. Jag hade samma problem tidigare när black veil brides skulle till sverige, dom är mitt absoluta favoritband men jag kände ingen som gillade dom så tänkte först låta bli - men insåg rätt snabbt att det inte var värt att missa ett band jag älskar bara för att jag inte hade någon att gå med. Alla andra kommer ju ändå vara där för samma band. 
Så jag gick själv, och träffade dessutom på 2 jätteschyssta tjejer i kön som jag hängde med under alla timmars köande och inne på spelningen. Och hade jag inte träffat på dom så är jag ändå 100 % säker på att det hade blivit lika underbart. 
Så jag tycker inte att man ska låta bli enbart för den saken, är det ett band man verkligen vill se så är det egentligen inget problem med att gå dit ensam; som sagt så kommer man verkligen inte vara ensam i kön/inne på spelningen ändå eftersom alla är fans :D

Moalinn
0

Det enda jag är oroligt över är att bo själv, gå till arenan själv, stå själv i kön, vänta ensam innan bandet börjar spela och så vidare. På själva konserten är det inga problem, det tycker jag nästan är skönare att vara ensam för då kan man göra vafan man vill utan att behöva tänka på en andra person. 😃

Medarbetare på Djurfoto

ilenna90
0

# 38
Jag skulle på dom i april först (då dom ställde in dagen före..) så då bodde jag själv på vandrarhem, och det gick jättebra för mig i alla fall :) Fast den gången blev det ju tyvärr ingen konsert då. 
Och nu andra gången bodde jag hos min brorsa. 
Jag stod och köade själv först (hade hamnat helt fel så bytte plats sen haha) och det var den delen som jag också hade oroat mig över först - men jag tyckte inte det kändes jobbigt alls när jag väl kommit dit och slutat oroa mig ;D Och jag är en rätt blyg person när det kommer till nya människor men lyckades ändå som sagt hitta 2 tjejer att hänga med efter bara en halvtimme - så jag tror inte köandet behöver bli något problem heller :) jag sa bara att jag kände mig helt lost eftersom jag var där själv XD och då tyckte dom att jag kunde stå med dom istället. 

Självklart ska man bara göra det som känns bra! Men ville bara dela med mig av mina egna upplevelser nu :) - att det helt klart kan vara värt det om det är ett band man verkligen vill se.

lisora
0

Ska se avicii (hahaha är inget större fan men mina systrar ville ha med mig!) miley cyrus och one direction nästa år. 😃 sen kanske det blir bråvalla om de kommer några bra band