Musiksmak?!
Helluu! :)
Tänkte höra lite vad ni folk här har för musiksmak, favvoband/artister o sånt? :D Lite kul o veta :)
Själv har jag väldigt blandad musiksmak, mina favvo band/artister är Sleeping with sirens, Machine Gun Kelly, One direction, Pierce The Veil, A day to remember, paradise fears och massa mer xD Ja som ni märker så är de blandat, men tycker mest om typ punk band o sånt :)
Kram på er och ha en bra daaag! :D
Älskar Bmth, ptv och mcr + massa andra band.
Alltså, jag fattar inte hur man kan gilla både 1D och såna band, menmen :/
I can't drown my demons, they know how to swim.
Själv lyssnar jag mest på Jrock/Visual Kei och band/artister som Alice Nine, SuG, the GazettE, Distraught Overlord, 12012, LM.C, Miyavi, Gackt, Mix Speaker's Inc., An Cafe, abingdon boys school mm.
Men även på banden Overworld, Kerbera, Seremedy och BatAAr, samt artisten Aaliyah.
Lyssnade förr mycket på My Chemical Romance, Fall Out Boy, The Used, Three Days Grace, Tokio Hotel, Evanescence och Within Temptation.
^^
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Taylor Swift, Selena Gomez och Demi Lovato så country och pop
Pop gillar jag.
Hälsningar mig, Brownie och Ville 
Rock och metal är de jag lyssnar på. Lyssnar mest på banden Linkin Park, Avenged Sevenfold, Evanescence, Slipknot, Amaranthe, Skitarg och Three Days Grace.
Metal,Hardcore punk, trallpunk…ja all möjlig punk och metal^^ Samt hårdrock och äldre rock^^ Och en del blues..Mesta delen är det Blues Brothers just på grund av filmen (Se den) :-)

Lyssnar mycket på Demi Lovato, Miley Cyrus, One Direction, Taylor swift osv. Men sen även country, mest Rascal Flatts, och sen även mycket Simple Plan, We The Kings, Evanescence, lite Mayday Parade. Ja jag har en väldigt bred och blandad musiksmak :)
Förstår inte varför folk hela tiden ska dela upp musiken. Musik är musik, oavsett om det är pop eller metal. Country eller techno. Tror inte du är så mycket "bättre" själv. Eller kanske lyssnar du bara på skrik musik? Inte All Time Low, Kent, Mayday Parade eller Den Svenska Björnstammen som det står på din sida?
Post-hardcore är det jag lyssnar på mest, Memphis May Fire är helt klart bäst 😎Är inte mycket för metal men metalcore fungerar i mindre mängder. Pop punk är också en genre jag tycker om, typ All Time Low. Men är lite av en allätare egentligen.
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Har lite blandad musiksmak.. allt från dubstep till nightcore till "vanlig" musik.
Skrillex, Muse, Sleeping With Sirens, Snow Patrol, Cage The Elephant, Lower Than Atlantis, Of Mice And Men, For All Those Sleeping, Bring Me The Horizon, Nightcore osv osv.
jag lyssnar på Rihanna, Pitbull, Pink, Avicii m.m
jag lyssnar på lite RnB, pop och dunk musik!
Döds, Svart, Folk, Doom, Post, Trash Metal
Crust, Post, Käng, Trall Punk / Hardcore
Ambient, Neofolk, Shoegaze, EBM, Dark Wave, Agrotech.
Är öppen för det mesta i stort sett.
Skräckfilm - Hårdrock - Min blogg - Last.Fm
Jag lyssnar på det mesta 🙂Allt beror lite på vad jag är på för humör
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Allt möjligt, ibland avgör humöret och ibland bara fastnar jag för en viss låt eller en viss artist :) Fast kan väl säga så att Hård rock, metal, punk inte står överst på listan ;) Lite av ett Glee-fan och deras versioner av låtar brukar ersätta originalen, så som mina favoriter just nu, Somebody to Love och Shake it Out :)
50-60 tals music för min del, den äkta Rock'nRollstilen, Raggarbilsmusik alltså.😎👍
Powermetal, symphonic metal och en del heavy metal…. Sabaton, Hammerfall, Kamelot, Nightwish är exempel på band jag gillar :)