Musik iFokus

Musik

Etikett: konserter-festivaler
Läst 1217 ggr
Virkan
0

Fyra 1D biljetter till salu eller bytes

Jag har fyra biljetter till One Direction, 13 juni 2014, som jag inte har någon användning av. Alla fyra platser är bredvid varandra, och dom finns i parkett 333 (http://www.ticnet.se/event/one-direction-where-we-are-tour-2014-biljetter/291257 skrolla ner till bilden..). 

Dessa är då till salu och jag har inte bestämt priset än, men jag vill också väldigt gärna byta dem mot 4 biljetter till konserten dagen efter (14 juni). 

PMa om ni har frågor eller är intresserade! :)

It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

lisora
0

Jag har också en biljett till salu då jag fick tag i sektion blue istället för red. Så jag har en biljett ståplats främre sektion RED den 13 juni för 635 kr. :)

(hoppas det är ok att jag lånar tråden lite? :))

Virkan
0

Jadå, det är okej. :)

It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.

SofiaLöven
0

Hej, jag har två biljetter främre sektion RED till den 14 juni, skulle vara guldvärt att byta dem mot två den 13! Förstår om du inte vill byta två utan helst fyra, men ja somsagt skulle vara guldvårt! :) du kan väl maila mig ditt svar på emilia.stocklassa@gmail.com