Vilken genre?
Vilken/vilka genre(r) lyssnar du på mest?
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Har alltid svårt att veta genre, men lyssnar mycket på Evanescence, Icon for hire och Halestorm :)
//Nike
50-60 Tals RocknRoll, alltså den äkta Rocken ca:54-64. Och tidig Country&Western. Spelglädjen i tidig RocknRoll är ju oslagbar, tycker jag🙂
Jag lyssnar ju på allt möjligt men Kpop, dubstep, techno, pop och musik som har fart i sig helt enkelt är populärt. :) Sen lyssnar jag mycket på lite "lugnare" (Tänk er alltså inte långsam sovmusik) musik när man bara tar det lugnt hemma, då är det blandade genrer :)
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Hmm.. har en ganska bred musiksmak…
Svenskt
80s
90s
Lovemusic
Pop
Punk
90s Eurodance
80 Rock
country
Allt som svänger, har ett intressant innehåll och inte är skapt enbart för att sälja. Lyssnar mest på jazz, soul, pop och rock men väldigt, väldigt mycket annat också. Senaste skivan jag köpte och tycker verkligt mycket om är Metheny / Mehldau Quartet. Tror den också fungerar som en bra introduktion till jazz för mer oinvigda då den är ganska lättlyssnad. Svårlyssnad jazz har jag dock inte så mycket till övers för, det måste finnas en röd tråd och ett flyt i låtarna (sväng) för att de ska vara intressanta. Alltför experimentell och orytmisk musik gillar jag inte.
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Blues, soul och lite jazz.
Mycket rock, gärna progressiv rock.
- Disco
- Pop
- Schlager
- Techno
- 70-tals disco
- 80-tals disco
- 90-tals disco
** Energy Pethead
**Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/
Pop-rock och jazz, sen soul och börjar undersöka country :)
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Country, endast.
Punk/rock/deathcore typ x)