Värsta musiken som existerar!!
Arrgh! alla har vi väl nån musikstil vi inte TÅL att lyssna på!
Min är Dansband. Säger inte att andra inte får gilla den, men själv tycker jag det är den mesigaste musiken som finns! Min släkt är riktiga dansbands-freak, och vissa har t.o.m varit med i ett band. Jag och min brorsa har därför blivit lite "svarta får" eftersom vi är hårdrockare och totalt anti-dansband! ><
Så.. Nu vet ni vilken musik jag inte klarar att lyssna på, Vilken är eran? 
Jag vet inte, men för mycket av något, förutom favvomusiken då, är helt hemskt och jag typ dör! :P
Typ Lugna Favoriter, samma tempo heeeelaaa tiden, jag blir helt tokig^^
Helena
dansband är något jag verkligen inte heller klarar av. Eller SEGA låtar som inte kommer någon stans. å rätt vad det är är den slut.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jag pallar inte med skrik och panik musik!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
ricktig tecno musik som bara plingar och plongar och tjuter och skrålar uch uch får så ont i huvet, känns som alla hjärn celler dör!
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
ok vet inte vad jag menade med "ricktig tecno musik" men det finns endel låtar som endå går att lyssna på som inte har massa konstiga ljud
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
jag klarar inte av hiphopen.. det måste nog vara den värsta musikstilen som finns, i mitt huvud :D den nya popen är inte heller mycket att hurra för.

riktigt skrik & panik där dom enbart skriker. ysh
eller typ som "where did u get your body from? I've got it from my mama" typ av musik. värdelöst
Måste nog säga hiphop/rap… Nåt jag aldrig kommer förstå mig på. Sen finns det ju såklart andra jag inte alls gillar också, men det är nog det värsta…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

svensk hiphop (det mesta inom hiphop/rap faktiskt..), dansband, techno, svensk pop etc. USCH!
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

hiphop kan vara bra ibland, tecno kan vara bra ibland. men dansband kan ALDRIG vara bra. :P hårdrock kan vara dåligt ibland.
egentligen så ogillar jag det mesta man får se på mtv. totalt meningslöst, oftast.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
jag hatar oxå *where did u get your body from? I've got it from my mama* och sån typ musik som dom sjunger hur snygga dom e och så som t.ex pussy cat dolls…säger bara= bläääh

kan lyssna på allt faktiskt, UTOM JAZZ. där går min gräns.
typ… mycket ? xD
Pop dunk dunk :@ Hiphop, rap, r&b, briteny spears o dom xD