one direction friends arena
Hej :) snar kommer 1D till friends och det är 4 sektioner med ståplatser.
tycker alla som ska dit ska läsa detta http://fuckyeahzourry.net/post/84109724625/one-direction-in-lima-up-to-200-cases-of-asphyxiation
handlar om en tjej som var på konserten i peru igår och fick bäras ut för att publiken var helt galen. tycker vi på konserterna i sverige ska försöka visa lite respekt mot varandra och inte BARA tänka på att komma längst fram, så ingen behöver få sjukvård eller liknande!!
Fast går man på en "sån" konsert får man också räkna med att kämpa för sitt eget liv. Skulle bli förvånad om någon inte svimmar, måste ha sjukvård eller whatever. Går inte att nå flera tusen galna tjejer tyvärr. 😕
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Det är tråkigt såklart att det blir sånt tryck på vissa konserter så någon behöver sjukvård eller liknande men det är sånt som händer och det är nog ganska oundvikligt.. 😕
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Ja det är klart, jag förväntar mig inte att alla ska stå helt stilla och sjunga med. Jag var där förra året och även om det var sittplatser var det ju rätt hysteriskt. Tycker bara att folk ska tänka LITE på andra människor, på de flesta hardcore-spelningar så är det ju moshpits osv men där är folk i alla fall hjälpsamma och om någon ramlar/gör illa sig så hjälper folk till. Till skillnad från på 1D och Justin Bieber där folk blir väldigt själviska och skiter i om de måste kliva över någons ansikte för att komma längst fram…