OT - Lek "Konsekvens"
Finns det någon här inne som är sugen på att köra en lek?
Leken går ut på att jag skriver en konsekvens som ni sedan ska göra. Som en slags utmaning kan man säga.
Exempel:
Skriv "MiF är bäst" på armen
Då skriver ni det på armen, tar kort och lägger upp bilden i tråden som bevis på att ni gjort utmaningen. Andra sätt som kan dyka upp är att exempelvis använda sig av videos för att bevisa att ni gjort utmaningen. Dock måste dom länkas från exempelvis youtube eller Vimeo men det borde inte vara allt för komplicerat 🙂Varje konsekvens är uppe i två dagar, sedan kör vi en ny. Så om ni ska delta måste ni vara snabb!
Är ni med?
Skriv gärna i tråden så jag vet att det finns ett intresse. Första konsekvensen lägger jag upp när jag ser att det finns folk som är redo att göra utmaningar.
För den som gör flest utmaningar kan ett litet pris finnas om det är nog många som deltar 😉
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Y Jag är med! 😊
~Joja my rabbit~ ❤️
~Kaniner~ ❤️
Med;)
Medarbetare på Sheltie Ifokus.
#1 , #2 Kul att ni vill hänga med 😉Avvaktar lite till och ser om fler vill vara med. Kom igen nu alla inne på MiF , ingen som vill utmana sig själv lite? 😃
Jag är med 😃
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Men vi kan ju köra så länge så kanske fler hoppar in i leken! Vi börjar väldigt enkelt. Varje konsekvens ligger uppe i 2 dagar!
Konsekvens (glöm inte ta bild och visa i tråden):
Ta på er skorna på fel fot och ställ er på gräsmattan (Om det inte finns någon i närheten kan ni ställa er på så ställ er i soffan)
Haha, den skulle vara åt andra hållet, blev fel…:P
Medarbetare på Sheltie Ifokus.
Verkar inte vara fler intresserade så jag byter utmaning redan nu! Denna konsekvens byts ut på fredag.
Skriv "MiF är bäst" på armen och låt det stå på armen hela dagen! 🙂
Kom igen alla här på MiF, finns det inga fler som vill delta? 😃Utmana er själva 😉
Jag har gjort det, men har ingen kamera så det blir inge bildbevis på det 😕
_No way! Yes way!
Ber om ursäkt för att jag inte hunnit göra en ny konsekvens, det var lite…festligheter här igår 😃MEN .. då kör vi en ny !
Skriv er absoluta favoritartist eller band på ett papper och ta en bild på er själva med pappret