Vilken högtalare/stereo ska jag köpa?
Jag har en stereo/högtalare från JVC som jag köpte typ 2008 och den funkade bra tills idag då ena högtalaren lade av så jag har tänkt en ny. Jag vill att det ska vara hyfsad bas och man ska kunna spela högt utan att högtalarna ska spräckas…
Jag vill kunna använda CD, uzb och AUX kabel. Gärna kunna spela genom bluetooth också men viktigast är främst att kunna använda en AUX kabel. Den steron jag har nu har "lösa" högtalare som jagb kan flytta runt så långt som kablarna tillåter. Jag vet inte om det är det jag vill ha eller att de sitter ihop så ge förslag ^^
Jag vill inte gå så högt i prisklassen men jag vill ändå ha bra ljud så ge förslag
Kortfattat:
-Hyfsat bra bas
-Gärna kunna användas "genom" cd, uzb, aux kabel och bluetooth men främst aux kabel.
Har du hittat något? 🙂
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Jag väntade på svar här ;)
Dock så började den funka dagen efter igen så jag vet inte vad felet vas :s
Jag är dålig på det här med högtalare faktiskt :P
Jag kör genom mitt surround system och till den har jag två högtalare kopplade. I båda högtalarna sitter det två 10tum's och en diskant. Alltså dom högtalarna ger riktigt kraftigt ljud och bas. Däremot är det inget som man bara "slänger" med sig när man åker iväg utan dom står där dom står i tvrummet alternativt att vi styr högtalarna tills kabeln inte räcker längre, så som du gjort.
Vi har egentligen fler högtalare men det har inte blivit att vi satt upp dom än då ljudet är rätt bra som det är med dom två vi har nu.
Kan ordna en bild på dom sen 🙂
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Okej :)