Musik iFokus

Musik

Etikettoff-topic
Läst 675 ggr
Cireea
3

Glad midsommar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Passar på att önska er alla här inne en glad midsommar eftersom jag jobbar imorgon🙂

Har ni några planer inför helgen? 

(Strikt förbud att kopiera/använda bilden)

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Saga85
0

Detsamma!

Ska med pojken till några av hans vänner i Frillesås. Ska bli trevligt, har inte varit där sedan jag var barn. Så det kommer bli alkohol, jordgubbar, (vegan)sill, (vegan)lammkött* och potatis med dill. Och kanske ett dopp i havet.

Underbar sommarbild förresten 🙂

Jag var lite osäker på vad man "brukar" äta vid midsommar, förutom sill och potatis.  

*Var inne på Saigon City och blev helt förundrad över utbudet - och lite skrämd -  över deras "kyckling", "räkor" och "fisk" som såg alltför äkta ut - men var helveganska!

Cireea
1

Igår jobbade jag till nio så när jag kom hem var det fullt drag redan. Fick mig något att dricka och sen var man ju fast där ute på altanen med dom andra. Kom inte i säng förrän strax efter tre, riktigt slitet med tanke på att man jobbat hela kvällen innan. 

Idag är min pappa och sambo riktigt dåliga, dom hinkade i sig rätt ordentligt. Haha som jag sitter och skrattat åt dom 😂Idag blir nog en seg dag med lite tvspel eller liknande. Kanske någon film 🙂

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Skorpion76
0

Tack detsamma! Träffa brorsan och hans familj!

** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/